WEC – EL2: Powódź na torze Circuit of the Americas

Podczas drugiej bezpłatnej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem Circuit of the America wszyscy zawodnicy wrócili do boksów po około trzydziestu minutach ze względu na fatalne warunki pogodowe.

opublikowany 20/09/2013 à 23:53

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

WEC – EL2: Powódź na torze Circuit of the Americas

Prawdziwy potop spadł na Austin około dwudziestu minut po rozpoczęciu drugiej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem Circuit of the Americas, piątą rundą zawodów WEC. W takich warunkach żaden konkurent nie odważył się wyjść na zewnątrz. Dwa samochody, które ukończyły najwięcej okrążeń, to: Toyota TS030 hybrydowa nr 8 i Audi R18 e-tron quattro nr 2 z 10 pokrytymi pętlami. Na zegarze przewagę ma Japończyk LM P1 z czasem 2'00"756 podpisanym przez Brytyjczyka Anthony'ego Davidsona. Szkot Allan McNish (Audi R18 e-tron quattro nr 2) plasuje się na 3”311, a Szwajcar Marcel Fässler (Audi R18 e-tron quattro nr 1) o godzinie 4 »431. Najlepsze czasy w kategoriach LM P2, GTE Pro i GTE Am to zasługa Australijczyka Johna Martina (03'2'10) australijskiego zespołu Oreca 989-Nissan G-Drive Racing (XNUMX'XNUMX'XNUMX)Aston Martin Vantage nr 99 Francuza Frédérica Makowieckiego (2'17"806) i Aston Martin Vantage nr 96 Brytyjczyka Jamiego Campbella-Waltera (2'18"136).

Dla przypomnienia, po ustaleniu już najlepszego czasu z dwóch sesjitesty zbiorowe tutaj, Loic Duval (Audi R18 e-tron quattro nr 2) zrobił to ponownie dziś rano podczas pierwsza darmowa sesja treningowa.

0 Zobacz komentarze)