Prawdziwy potop spadł na Austin około dwudziestu minut po rozpoczęciu drugiej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem Circuit of the Americas, piątą rundą zawodów WEC. W takich warunkach żaden konkurent nie odważył się wyjść na zewnątrz. Dwa samochody, które ukończyły najwięcej okrążeń, to: Toyota TS030 hybrydowa nr 8 i Audi R18 e-tron quattro nr 2 z 10 pokrytymi pętlami. Na zegarze przewagę ma Japończyk LM P1 z czasem 2'00"756 podpisanym przez Brytyjczyka Anthony'ego Davidsona. Szkot Allan McNish (Audi R18 e-tron quattro nr 2) plasuje się na 3”311, a Szwajcar Marcel Fässler (Audi R18 e-tron quattro nr 1) o godzinie 4 »431. Najlepsze czasy w kategoriach LM P2, GTE Pro i GTE Am to zasługa Australijczyka Johna Martina (03'2'10) australijskiego zespołu Oreca 989-Nissan G-Drive Racing (XNUMX'XNUMX'XNUMX)Aston Martin Vantage nr 99 Francuza Frédérica Makowieckiego (2'17"806) i Aston Martin Vantage nr 96 Brytyjczyka Jamiego Campbella-Waltera (2'18"136).
Dla przypomnienia, po ustaleniu już najlepszego czasu z dwóch sesjitesty zbiorowe tutaj, Loic Duval (Audi R18 e-tron quattro nr 2) zrobił to ponownie dziś rano podczas pierwsza darmowa sesja treningowa.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)