Po raz pierwszy w swojej historii Peugeot 908 HDi FAP weźmie udział w wyścigu w Chinach, największym od 2009 roku rynku samochodowym na świecie. Zespół Peugeot sport będzie zatem podwójnie zmotywowany, mając podwójny cel: wygranie pierwszej edycji zawodów Intercontinental Le Mans Cup i sprawić, że marka zabłyśnie w kraju, który jest niezwykle ważnym rynkiem. Od 2004 r. w Chinach, drugim co do wielkości rynku po Francji dla grupy PSA, sprzedano 490 000 samochodów z logo Lwa.
„Uczestnicząc w wyścigu w Zhuhai, służymy marce na decydującym rynku, wyjaśnia Olivier Quesnel, dyrektor Peugeot Sport. Peugeot w Chinach może zatem polegać na zaangażowaniu sportowym w celu wzmocnienia swojej sieci, zademonstrowania poprzez sport know-how całej firmy i jest doskonałym wektorem komunikacji zarówno pod względem technologii, jak i reputacji..
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)