Turcja 2009
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|
1 | Inż. Fat Burner Racing. | 37:17.705 | |
2 | Wyścigi Super Nova | 3.853 | |
3 | Zespół Barwy Addax | 5.351 | |
4 | Grand Prix ART | 8.991 | |
5 | Grand Prix ART | 10.426 | |
6 | GP Piqueta | 11.197 | |
7 | Inż. Fat Burner Racing. | 16.281 | |
8 | Wyścigi Trident | 20.066 | |
9 | Międzynarodowy Telmex Arden | 24.368 | |
10 | Technologia wyścigów oceanicznych | 24.696 | |
11 | Międzynarodowy iSport | 28.671 | |
12 | Zespół Barwy Addax | 32.766 | |
13 | Międzynarodowy iSport | 34.631 | |
14 | Technologia wyścigów oceanicznych | 35.446 | |
15 | DAMSKI | 40.023 | |
16 | Międzynarodowy Telmex Arden | 41.171 | |
17 | GP Piqueta | 42.313 | |
18 | Wyścigi Trident | 52.238 | |
19 | FMSI | 1:02.332 | |
20 | FMSI | 1:37.768 | |
NC | DAMSKI | 4 wieże | |
NC | Wyścigi Super Nova | 5 wieże | |
NC | KRLD | 9 wieże | |
NC | Durango | 11 wieże | |
NC | KRLD | 20 wieże | |
NC | Durango | 23 wieże |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|
1 | Zespół Barwy Addax | 57:57.260 | |
2 | Wyścigi Super Nova | 6.5 | |
3 | Durango | 7.1 | |
4 | GP Piqueta | 19.6 | |
5 | Grand Prix ART | 19.9 | |
6 | Grand Prix ART | 23.9 | |
7 | Wyścigi Super Nova | 27.0 | |
8 | Inż. Fat Burner Racing. | 28.5 | |
9 | FMSI | 28.8 | |
10 | Wyścigi Trident | 29.3 | |
11 | Międzynarodowy iSport | 29.7 | |
12 | Inż. Fat Burner Racing. | 31.8 | |
13 | Technologia wyścigów oceanicznych | 34.5 | |
14 | Wyścigi Trident | 39.0 | |
15 | Międzynarodowy iSport | 50.2 | |
NC | GP Piqueta | 8 wieże | |
NC | Zespół Barwy Addax | 9 wieże | |
NC | Międzynarodowy Telmex Arden | 14 wieże | |
NC | Durango | 16 wieże | |
NC | Technologia wyścigów oceanicznych | 19 wieże | |
NC | KRLD | 20 wieże | |
NC | FMSI | 21 wieże | |
NC | DAMSKI | 27 wieże | |
NC | KRLD | 30 wieże | |
NC | Międzynarodowy Telmex Arden | 33 wieże | |
NC | DAMSKI | 33 wieże | |
Witalij Pietrow |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Temps |
---|---|---|---|
1 | Grand Prix ART | 1:34.404 | |
2 | Wyścigi Super Nova | 1:34.515 | |
3 | Zespół Barwy Addax | 1:34.587 | |
4 | Zespół Barwy Addax | 1:34.713 | |
5 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:34.762 | |
6 | FMSI | 1:34.922 | |
7 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:35.017 | |
8 | Wyścigi Super Nova | 1:35.020 | |
9 | GP Piqueta | 1:35.105 | |
10 | Durango | 1:35.113 | |
11 | GP Piqueta | 1:35.141 | |
12 | Międzynarodowy iSport | 1:35.151 | |
13 | Grand Prix ART | 1:35.193 | |
14 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:35.226 | |
15 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:35.284 | |
16 | Wyścigi Trident | 1:35.328 | |
17 | DAMSKI | 1:35.360 | |
18 | Międzynarodowy iSport | 1:35.395 | |
19 | DAMSKI | 1:35.412 | |
20 | FMSI | 1:35.806 | |
21 | KRLD | 1:35.850 | |
22 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:35.974 | |
23 | Durango | 1:36.031 | |
24 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:36.051 | |
25 | KRLD | 1:36.111 | |
26 | Wyścigi Trident | 1:37.278 | |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|
1 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:35.347 | ||
2 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:35.904 | 0.557 | |
3 | Zespół Barwy Addax | 1:36.005 | 0.658 | |
4 | GP Piqueta | 1:36.034 | 0.687 | |
5 | Wyścigi Super Nova | 1:36.246 | 0.899 | |
6 | FMSI | 1:36.255 | 0.908 | |
7 | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | 1:36.272 | 0.925 | |
8 | GP Piqueta | 1:36.307 | 0.960 | |
9 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:36.414 | 1.067 | |
10 | Tamy | 1:36.436 | 1.089 | |
11 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:36.499 | 1.152 | |
12 | Durango | 1:36.542 | 1.195 | |
13 | Wyścigi Trident | 1:36.561 | 1.214 | |
14 | FMSI | 1:36.581 | 1.234 | |
15 | Zespół Barwy Addax | 1:36.624 | 1.277 | |
16 | Międzynarodowy iSport | 1:36.764 | 1.417 | |
17 | Międzynarodowy iSport | 1:36.839 | 1.492 | |
18 | Grand Prix ART | 1:36.857 | 1.510 | |
19 | Wyścigi Super Nova | 1:36.862 | 1.515 | |
20 | Tamy | 1:36.881 | 1.534 | |
21 | KRLD | 1:36.980 | 1.633 | |
22 | KRLD | 1:36.999 | 1.652 | |
23 | Grand Prix ART | 1:37.255 | 1.908 | |
24 | Durango | 1:37.520 | 2.173 | |
25 | Wyścigi Trident | 1:38.411 | 3.064 | |
26 | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | 1:39.465 | 4.118 |