W środę na posiedzeniu Światowej Rady Sportów Motorowych w Paryżu zatwierdzono decyzję Komisji Wytrzymałość ograniczenie mocy, która może być uwalniana przez systemy odzyskiwania energii, tak aby ze względów bezpieczeństwa chwilowa moc pary silnik cieplny/układ hybrydowy nie przekraczała 1000 KM.
Ponadto zmienione zostaną przepisy techniczne LM P1 w zakresie paliwa, nadwozia, kół i felg, lusterek oraz wyposażenia bezpieczeństwa kierowcy na pokładach prototypów. Nie zapomniano o kategorii LM P2, uwzględniającej zmiany w widoczności do tyłu oraz koszt silników i wyposażenia bezpieczeństwa. Ograniczenie liczby silników w LM P2 nie będzie miało zastosowania w Prologu WEC.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)