Drugi z 24 godziny Le Mans 2017 i zwycięzca LM P2 w barwach Jackie Chan DC Racing, trzeci w zeszłym roku – pierwszy LM P1 Non-Hybrid – z Rebellion Racing, Thomas Laurent jest uważany za jedną z największych nadzieiWytrzymałość.
Zgodnie z naszymi informacjami, Toyota już by go złapał i zaciągnął go na przyszły sezon jako rezerwowego. Byłoby to na to zasłużone, ponieważ Vendéen od chwili przybycia do tej dyscypliny nie był chwalony, a który może pochwalić się także koroną mistrza świata KZ2 w Karting w 2015 roku w Le Mans, zwycięstwo w edycji Road to Le Mans 2016 w Ligierze JS P3 i zdobycie korony mistrza Asian Le Mans Series w Oreca 05, na koniec kampanii 2017 – 2018, każdy czas z DC Racing, drogim Davidowi Chengowi.
Przypominamy, że młody Vendéen zrobił duże wrażenie w grudniu 2017 roku, kiedy zasiadł za kierownicą TS050 Hybrid podczas testów Rookie Tests w Bahrajnie. Japoński producent najwyraźniej o tym nie zapomniał.
Obecne trzecie miejsce w super sezonie 2018-2019 WEC15 i 16 czerwca Thomas Laurent wystartuje w swoim trzecim 24-godzinnym wyścigu Le Mans w samochodzie nr 13 Rebellion R3 firmy Rebellion Racing, który dzieli z Nathanaëlem Berthonem i Gustavo Menezesem, z ambicją zdobycia trzeciego podium w tak wiele odlotów.
Więcej informacji można znaleźć w numerze 2217 AUTOhebdo, w kioskach od czwartku i dostępny już w wersji cyfrowej i który jest niczym innym jak naszym Przewodnikiem po 24-godzinnym wyścigu Le Mans 2019.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)