Audi podpisało pierwszą wzmiankę o testach 6-godzinnego toru Circuit of the Americas w Austin (Teksas). Najlepszy czas uzyskał Oliver Jarvis, pokonując okrążenie w czasie 1:48''453 na torze R18 nr 8, wyprzedzając tempo o niecałe pół dziesiątej. Porsche 919 Hybrid nr 2 autorstwa Neela Janiego. Drugie Audi powierzone André Lottererowi, a następnie cztery dziesiąte, poprzedzające Porsche nr 1 Timo Bernharda.
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota po raz kolejny pozostają w tyle za niemieckimi LMP1. Mike'a Conwaya umieścił pierwszy TS050 dziewięć dziesiątych odniesienia podczas Sébastien Buemi skończył 1”2 z tyłu na #5.
René Rast po raz kolejny wyróżnił się ustanawiając wzorcowy czas dla LMP2 z czasem 1'57''000 osiągniętym za kierownicą G-Drive Racing Oreca 05. Nelson Panciatici był najbliżej na A460 nr 35, ale był pilotem Alpine nadal oddał Niemcom ponad sześć dziesiątych. Richard Bradley znalazł się w pierwszej trójce w kategorii na Manor's Oreca 05, wyprzedzając drugie miejsce Alpine autorstwa Stephane’a Richelmiego.
W GTE Pro najszybszy był Stefan Mücke. Kierowca Forda GT z numerem 66 ustanowił czas 2’05”457 i pokonał prowadzenie o jedną dziesiątą. Ferrari 488 nr 52 z AF Corse autorstwa Gianmarii Bruni. Drugie Ferrari włoskiego zespołu z Davide Rigonem za kierownicą zajęło ponad trzy dziesiąte sekundy. Ricky Taylor ustanowił wzorcowy czas dla GTE Am z czasem 2’07”412 w Larbre Compétition Corvette C7 R.
Wyniki 6-godzinnego wyścigu Circuit of the Americas w Austin
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)