Rajd Chorwacji 2021
Ogier utrzymuje prowadzenie w klasyfikacji generalnej. Drugi w odcinku specjalnym Evans traci dziesiątą pozycję do Francuza i obecnie ma 2″6. Zwycięzca SS9, Neuville wraca do kontaktu i traci do lidera zaledwie 13″9
Tym samym Fourmaux, który zadowala się drugim miejscem za Neuvillem, nie odniesie jeszcze szczególnego zwycięstwa. Ofiara przebicia opony Ogier zajął 2. miejsce, ze stratą 7″10 do najlepszego czasu SS1
Najlepszy czas SS13 dla Neuville: 12'31″9, 1″1 lepszy od Fourmaux
Rzeczywiście, przebicie opony z przodu po prawej stronie u Ogiera, który wskazał, że doznał jej około 2 km przed metą. Radzi sobie dobrze, ponieważ Evans odebrał mu tylko jedną dziesiątą
Wygląda na to, że Ogier napotkał problemy pod koniec odcinka specjalnego. 12'42 dla Francuza 9″ z Fourmaux
Evans nie czuł się na tyle „odważny”, aby podjąć niezbędne ryzyko w tym odcinku specjalnym
Bardzo zły etap dla Evansa. Z czasem 12'41″9 Walijczyk w tym SS8 uplasował się na dystansie 9″13 za Fourmaux
Jeśli chodzi o opony, Ogier, Katsuta, Loubet i Evans wybrali sześć twardych mieszanek zamiast pięciu dla Tänak, Neuville, Fourmaux, Breen i Greensmith
Tänak nie może również wyprzeć Fourmaux z pierwszego miejsca w odcinku specjalnym. 12'34″2 dla Estończyka, który na mecie traci 1″2 sekundy
Evans 5″7 za Fourmaux po drugim sektorze
Zielony 8″7 za Fourmaux z czasem 12’41″7 w tym specjalnym
„Byliśmy wolniejsi niż dziś rano, ale to normalne. Nadal świetnie się bawiłem za kierownicą.” Fourmaux delektuje się każdą chwilą tego weekendu
Fourmaux wciąż robi wrażenie. Po ukończeniu SS13 w czasie 12 minut i 33, Habs zdystansowali na mecie swojego kolegę z drużyny Greensmitha o 7″6
Fourmaux idzie szybko! Powinien wykorzystać najlepszy czas odcinka specjalnego, czekając na ostatnie fragmenty
Loubet nie miał szczęścia, Greensmith był od niego szybszy w pierwszym odcinku specjalnym popołudnia. 12'40″6 dla Brytyjczyka, który bierze 2″3
Loubet chce wrócić do Greensmith: „Dziś rano byliśmy szybsi. Dziś rano odebraliśmy mu 20 sekund i mamy nadzieję zrobić to samo po południu.
Bardzo dobry czas Loubeta z czasem 12'42″9, który wyprzedza Katsutę o 10″4. Francuz tymczasowo prowadzi SS13
Greensmith szybszy niż Katsuta i Loubet po drugim sektorze
Katsuta przekracza linię mety OS13. Ukończył odcinek specjalny z czasem 12’53″3
Fourmaux wyrusza tuż za swoim kolegą z drużyny Greensmithem. Francuz zajmuje w sumie 5. miejsce i tym samym wyprzedza Anglika