czwartek 2 września. Dwa tygodnie po 24 godziny Le Mans, tor Bugatti odzyskał spokój. Na torze trenuje kilkunastu kierowców F4 France. Za kierownicą swojego białego Mygale M14-F4 gwiazdy na zmianę. W środku ruchu wzrok przykuwa czarno-pomarańczowy intruz. To zupełnie nowy Mygale F4, M21-F4 generacji 2, z Isackiem Hadjarem na pokładzie. Kierowca francuskiego zespołu Circuit FFSA został poproszony o przeprowadzenie odcinka próbnego jednomiejscowy i wyreguluj to. „ Potrzebowaliśmy szybkiego kierowcy, znającego zachowania charakterystyczne dla współczesnych samochodów wyścigowych., wyjaśnia Christophe Lollier, krajowy dyrektor techniczny (DTN) FFSA. Celem nie jest rozpoczynanie podstawowej konfiguracji, która jest zbyt łatwa. Będzie chciał wyrazistego samochodu, który dobrze hamuje, a właśnie tego potrzebujemy. Celem jest posiadanie prawdziwego samochodu wyścigowego, nawet jeśli na początku będzie trudno go prowadzić. Zdecydowanie nie chcemy samochodu, który jest zbyt wygodny. Jest to ważne dla postępu naszej przyszłości
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)