Jak na pierwszą próbę, jest to mistrzowskie posunięcie. Niezadowolony z podpisania pole position na otwarcie sezonu 2018-19 Trofeum Androsa w Val-Thorens (Owernia-Rodan-Alpy) w sobotę, Auréliena Panisa zdominował debaty, aby odebrać zwycięstwo Elite Pro.
Ustępujący mistrz Andros Electric wygrał nocny wyścig na pokładzie Andros Sport 01, samochodu elektrycznego w porównaniu ze zwykłymi pojazdami termicznymi. Jest to zatem pierwszy przypadek w historii tej dyscypliny, w którym pojazd elektryczny wygrał wyścig łączący benzynę i napęd elektryczny.
Aurélien Panis wyszedł na prowadzenie w alpejskim mrozie Oliviera Pernauta (Mazda), która rozpoczyna sezon jednym z najlepszych. Kierowca Saintéloc Racing oparł się naciskom powracającego Oliviera Panisa (Audi). Ten ostatni, nigdy nie skąpi ataków, nawet w ostatnim zakręcie obrócił się!
Ostatni francuski zwycięzca Grand Prix w F1 został jednak zdegradowany na czwarte miejsce po naradzie komisarzy z wciąż nieznanego powodu. Franck Lagorce dziedziczy ostatni stopień podium.
Z tyłu był ruch. Trzykrotny posiadacz tytułu mistrzowskiego Jean-Baptiste Dubourg (Renault) padł ofiarą kolizji podczas walki z elektrykami Nicolasa Prost i Francka Lagorce’a. To niewątpliwie zły początek mistrzostw dla lidera DA Racing.
W Elite zwycięstwo przypadło początkującemu Aurélien Comte (Peugeot), kosztem wyprzedzenia na ostatnim hamowaniu Lionela Daziano (Audi). Trofeum Electric zostało ostatecznie zdominowane przez Christophe Ferrier, który wygrał kilka sekund przed Vincentem Beltoise i Louisem Roussetem. Ekspert F1 dla Canal+ Franck Montagny zakończył zawody na piątym miejscu. – To cholerne Andros. wyjaśnił, kiedy wysiadł z samochodu!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)