Gwen Lagrue: „Lubię brać udział w wyścigach kartingowych, aby odkryć nowe talenty, tak samo jak negocjować kontrakt w F1”

Przed Grand Prix Francji łowczyni talentów tej gwiazdy Gwen Lagrue zabrała nas na przejażdżkę Mercedesem EQS 580 4Matic, aby porozmawiać o jego historii, metodach, młodych kierowcach i dwóch największych osiągnięciach sportowych: Estebanie Oconie i George’u Russella.

opublikowany 13/08/2022 à 17:29

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Gwen Lagrue: „Lubię brać udział w wyścigach kartingowych, aby odkryć nowe talenty, tak samo jak negocjować kontrakt w F1”

Ocon, Russell, Mercedes... Gwen Lagrue znalazła czas, aby opowiedzieć dla AUTOhebdo o swoim codziennym stylu życia w F1. ©DPPI/J. Delfosse

To, że cię widzę, nie jest wielką niespodzianką Mercedes !

To prawda (uśmiech), ale fakt, że jest elektryczny, jest już trochę większy. Postanowiłem ostatnio zwrócić uwagę na te samochody. Jesteśmy świadkami niesamowitego punktu zwrotnego w historii motoryzacji. Jestem pod ogromnym wrażeniem rozwoju technologicznego tych pojazdów. Ten ma zasięg 500 km, to szaleństwo... A potem bardzo szybko przyspiesza. (Naciska na pedał i popycha nas na siedzenia). Zobaczysz ! Ponadto mieszkam w Genewie (Szwajcaria), we wspaniałym regionie. Z radością powtarzam sobie, że wyjeżdżając w Alpy, mam bardziej odpowiedzialny wpływ na środowisko.

Jesteśmy tutaj, podczas Grand Prix Francji… jaka jest Twoja rola na padoku?

Je suis là pour accompagner mes pilotes. Au sommet de la pyramide comme en formules juniors, mon rôle auprès d’eux est le même. Je m’assure qu’ils aient la bonne attitude, qu’ils soient prêts physiquement et mentalement… bref, j’assure le suivi quotidien qui permet de maintenir un niveau de performance maximal. Je leur dis aussi quand ils ne font pas bien les choses ou qu’ils n’ont pas la bonne approche. On est peu à leur dire et à les connaître comme je les connais. Je les côtoie depuis longtemps, donc ils ne peuvent pas me mentir et, quand ça ne va pas, je le vois tout de suite

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz