Peugeot wyciągnęli wnioski z otwarcia sezonu Mistrzostw Świata Rallycross (World RX) w Barcelonie (Hiszpania). Jeśli Sébastien Loeb mógł dostać się do końcowych etapów dzięki przekazanym instrukcjom zespołu Kevina Hansena (12. miejsce w serii, Szwed ustąpił miejsca dziewięciokrotnemu mistrzowi świata WRC), ludzie z Lion pracowali nad niezawodnością 208.
Jak wyjaśnił Bruno Famin, dyrektor Peugeot Sport, na torze w Katalonii francuski sedan rzeczywiście miał problemy mechaniczne i techniczne. „W Montalegre samochody będą miały tę samą definicję (Portugalia, następna runda 28 i 29 kwietnia) niż w Barcelonie. Skupiliśmy się jednak na analizie napotkanych problemów w celu znalezienia rozwiązań. Na przykład wzmocniliśmy tylną oś po rozczarowaniach Sébastiena i pracowaliśmy nad problemem elektrycznym w samochodzie Timmy'ego. (Hansen, wyeliminowany prowadząc w półfinale). »
Peugeot, który zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji drużyn, zdecydowanie nie chce mieć kłopotów. „Początek sezonu jest pozytywny, ale Nie jestem pewien, czy tor w Portugalii jest odpowiedni dla naszego samochodu tak samo jak w Hiszpanii, zwłaszcza jeśli pada deszcz. W tym przypadku warunki szybko stają się bardzo trudne”, kontynuuje Bruno Famin.
W 2017 roku Sébastien Loeb stanął na drugim stopniu podium. „To tor, na którym jest więcej brudu, jest bardziej śliski i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak samochód radzi sobie w tak różnych warunkach. W zeszłym roku widzieliśmy, że samochód był dość konkurencyjny, gdy przyczepność była duża, a poza tym mniej konkurencyjny., analizuje noszący numer 9.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)