Drużyna Peugeot-Hansen będzie chciał utrzymać tytuł Teams w 2016 roku, próbując zdobyć tytuł kierowców. Zespół francusko-szwedzki będzie szczególnie liczył na przybycie Sébastiena Loeb który zakończy swój pierwszy pełny sezon w World RX za kierownicą 208 Supercar.
„Cieszę się, że mogę podjąć się tego nowego wyzwania”., ogłosił dziewięciokrotny mistrz WRC kto ostatnio? przetestował swojego wierzchowca w Dreux (Eure-et-Loir). „Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie. Jest bardzo mocny i ma dobre zachowanie dynamiczne. W porównaniu do samochodu rallye, ma dużo więcej koni mechanicznych i dlatego jest nieco bardziej brutalna w swoich reakcjach. Wymaga intensywnej jazdy i daje mnóstwo frajdy! Z drugiej strony wciąż muszę odkryć wszystko, co wiąże się z walką w peletonie, strategią wyścigową, zarządzaniem oponami, okrążeniem jokera…”
Alzatczyk zdaje sobie sprawę, że zadanie nie będzie łatwe w starciu z coraz bardziej konkurencyjną i doświadczoną konkurencją, zwłaszcza ze swoim byłym przeciwnikiem Petterem Solbergiem, dwukrotnym mistrzem świata.
„Będę musiał się szybko uczyć, a zwłaszcza wiedzieć, jak wykorzystywać odpowiednie okazje, nurkować, gdy to konieczne, aby wyprzedzić, ponieważ często szansa pojawia się tylko raz… Mam też nadzieję, że będę wystarczająco szybki w tym środowisku dla mnie nowy. Na razie mam dobre przeczucia, ale wiem, że bardzo niewiele jest prób wczucia się w bieg wydarzeń…”– stwierdził Sébastien Loeb.
„Będziemy musieli go przeszkolić Rallycross »– przyznał Bruno Famin, dyrektor Peugeot Sport. „Znamy jego zdolności uczenia się. Widzimy jednak, że poziom z roku na rok rośnie. To dyscyplina dla specjalistów i Sébastien będzie musiał wszystko odkryć, podczas gdy Timmy (Hansen) jest już wicemistrzem świata. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)