Al-Attiyah podbija Aragonię przeciwko Loebowi

Z zarejestrowanymi 132 samochodami hiszpańska Baja jest pełna wielkich nazwisk: Al-Attiyah, Loeb, Al-Rajhi, Ekström, a nawet byłych rajdowców.

opublikowany 20/07/2021 à 16:52

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Al-Attiyah podbija Aragonię przeciwko Loebowi

Nasser Al-Attiyah i Mathieu Baumel (Toyota) podczas Rajdu Andaluzji 2021. © Frédéric Le Floc'h / DPPI

Podczas swojej 37. edycji Baja Aragon (Hiszpania) zgromadziła duże kalibry. W rzeczywistości cały piękny kwiat rallye-raid sera présente les 23 et 24 juillet près de Teruel, à commencer par Nasser Al-Attiyah et Mathieu Baumel (Toyota), forfaits au Silk Way, mais qui comptent garder leur place de référence acquise un peu plus au sud du pays, en Andalousie en mai dernier.

Katarczyk i jego francuski pilot nie będą sami w namiocie belgijskiego zespołu Overdrive, ponieważ swoją obecność zapowiedzieli Yazeed Al-Rajhi i Erik Van Loon. Nieobecni na jakichkolwiek zawodach od burzliwego Dakaru w styczniu mężczyźni i kobiety z Bahrain Raid Xtreme (Prodrive) w końcu wyjadą Thunder T1 dla trzech załóg.

Obrońca tytułu Orlando Terranova rzeczywiście wynajął na tę okazję pojazd 4×4 BRX i dołącza do zwykłego zespołu składającego się z Nani Roma (pięciokrotny zwycięzca Aragonii) i Sébastiena Loeb, który będzie mógł wyrobić sobie markę dzięki swojemu nowemu nawigatorowi, Fabienowi Lurquinowi.

X-Raid nie jest jeszcze ukończony w przypadku Mini 4x4. Podczas gdy hybrydowe Audi jest w trakcie opracowywania w dziale Q Motorsport, niemiecki zespół zaufa swojemu nowemu rekrutowi Mattiasowi Ekströmowi, a także jedynej kobiecie, która zwyciężyła w wyścigu Paryż-Dakar (w 2001 r.), Jutcie Kleinschmidta. Ta ostatnia zamierza gromadzić kilometry z myślą o wyścigach w Extreme E na Cuprze ABT, podobnie jak Catie Munnings (Andretti Extreme E) startująca w T3 Can-Am Maverickiem. Béarnais François Cazalet będzie jego drugim pilotem.

Czterokrotny motocyklowy zwycięzca Dakaru, Francuz Cyril Neveu powróci za kierownicą buggy Can-Am Maverick T4. Raczej przyzwyczajony MotoGP w latach 1990-2000 Carlos Checa ze swojej strony ryzykował utknięciem na stokach w pobliżu Teruel z tym samym SSV, ale w klasie T3.

Listę uczestników automatycznych można znaleźć poniżej:

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)