Sébastien Loeb i Fabian Lurquin, czy zdążą opracować całą automatyzację niezbędną do odniesienia sukcesu wiodącej załogi w Dakarze (od 2 do 14 stycznia 2022 r.)? Pierwotnie planowano rallye z Maroka (7-13 października) odnotowano ich nieobecność. " Nie martwię się, – potwierdza drugi pilot z Liège.
Sebastien Loeb dostaje w swoje ręce swój nowy Prodrive Hunter T1+ @czerwony Byk @SebastienLoeb # Dakar2022 pic.twitter.com/DPfYN7KIRO
— Bahrajn Raid Xtreme (@BRAidXtreme) 30 października 2021 r.
Wspólnie rywalizowaliśmy w Baja Aragon, a następnie spędziliśmy tydzień w Maroku. To szkolenie na pokładzie Can Am Buggy skupiało się na nawigacji z prawdziwymi książkami drogowymi do rozszyfrowania. Na razie jesteśmy w Dubaju, aby przetestować Hunter T1 +, pojazd, który w styczniu pojawi się na pustyni saudyjskiej. »
Wspaniale jest wrócić na wydmy pustyni arabskiej, przygotowując się do przyszłotygodniowego wyzwania Abu Dhabi Desert Challenge i @dakar @Dakarinsaudi_en. This time we're running on our new sustainable fuel Prodrive EcoPower from Coryton.# Dakar2022 pic.twitter.com/Iq73tWPJoj
— Bahrajn Raid Xtreme (@BRAidXtreme) 29 października 2021 r.
Nawet jeśli maszyna opracowana przez Prodrive ma jeszcze początkowe problemy, oczekuje się, że francusko-belgijska załoga wystartuje w dwóch ostatnich rundach Pucharu Świata Rally Raid (Abu Dhabi Desert Challenge od 6 do 12 listopada oraz Ha'il Rally od 28 listopada do 3 grudnia) przeplatane 5-dniową sesją testową. „Dzięki takiemu programowi będziemy gotowi stawić czoła konkurencji” – podsumowuje były pilot samolotu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)