W karnawale nazwalibyśmy to totalnym przewrotem. Niezbyt częsta w Maroku, ponieważ jest to przede wszystkim działalność europejska, która narodziła się pod koniec XIX wieku, gra umiejętności jednak zajęła wyraźne miejsce w drugim etapie Rajd samochodowy Maroka, rozegrany w poniedziałek, 3 października, pomiędzy Tan-Tan i Laâyoune na dystansie 315 km.
Nawet fani science fiction o tym nie pomyśleli. W ciągu 24 godzin, Sebastianie Loeb i Fabian Lurquin (BRX) przeszli drogę od nieudanych gwiazd do potencjalnych wielkich zwycięzców. Francusko-belgijska załoga, która dzień wcześniej opuściła rajd z 24-minutowym opóźnieniem z powodu dwóch przebić opon i zerwanego wału zawieszenia, wyjątkowo ciężko pracowała na pierwszych liniach wydm na trasie.
Dziewięciokrotny rajdowy mistrz świata (WRC), który przybył do Maroka jako lider Rajdowych Mistrzostw Świata (W2RC), pozostawił wszystkich w tyle i podpisał niekwestionowane zwycięstwo etapowe. Nalot na Bahrajn
Obsługiwany przez angielskich inżynierów Prodrive, ale zgłoszony pod szyldem GCK Motorsport, BRX przemalowany w stylu „Mad Max” Guerlaina Chicherita i Alexandre’a Winocqa nadal odgrywa wiodącą rolę. Francuska załoga prowadziła nawet debatę na początku etapu, po czym zwolniła (3. miejsce z czasem 18'08''). To doskonały wynik jak na pierwszą wyprawę poszukiwacza przygód Chicherita na pokładzie brytyjskiego pojazdu 4x4.
Jak szczęście, które nigdy nie przychodzi samo, Sébastien Loeb-Fabian Lurquin przejmuje kontrolę nad Rallye du Maroc! W rzeczywistości, Toyota Hilux Yazeeda Al-Rajhi-Dirka Von Zitzewitza i Nassera Al-Attiyah-Mathieu Baumela doświadczył wielu spowolnień, głównie przebić. Duet Al-Attiyah-Baumel miał trudny dzień i stracił prawie godzinę. Ich łączny nakład przekracza pół godziny! Więcej informacji wkrótce.
Rallye du Maroc 2022 – Klasyfikacja 2. etapu:
Generalna klasyfikacja :
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)