En 1972, le Championnat International des rallyes pour marques entame sa 3e et dernière saison (voir Ah 2251 et 2294), avant de muer en véritable championnat du monde. Porsche et Alpine-Renault wygrali dwie pierwsze edycje, a ich GT były bardziej wydajne niż Lancia Fulvia HF czy Ford Escort RS. Mistrzostwa, składające się z dziesięciu wydarzeń, zapowiadają się dość chaotycznie. Producenci wolą kierować reklamy na rajdy odpowiadające charakterystyce ich modeli lub ich interesom komercyjnym. W tych warunkach trudno wskazać faworyta. Prestiżowe Monte-Carlo przyciąga wszystkich bohaterów. Posiadacz tytułu, Alpine-Renault conserve ses berlinettes 1600 S de 160 ch, en attendant l’homologation du moteur 1800. Ove Andersson, Jean-Luc Thérier, Jean-Claude Andruet, Jean-Pierre Nicolas et Bernard Darniche les pilotent. Défait après
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)