Jednak nie nadszedł jeszcze czas na ponowną konwersję F1 dla niezwykle wszechstronnego francuskiego kierowcy, byłego mistrza F3 oraz 905 Spider, który stał się punktem odniesienia w historycznej rywalizacji. „Właściciel tego samochodu, Laurent Fort, zwykle każe mi ścigać się w swoim zespole Team Esprit Compétition Fordem GT40 lub Lolą T70. Zaproponował mi to i oczywiście nie wahałam się ani chwili. Dziękuję moim partnerom TUKAN i EXOFEU ułożyliśmy program i w końcu zadebiutuję w F1! »
Hélary zasiądzie za kierownicą Ensign MN181B z 1981 r., były członek Eliseo Salazar. „Regularnie wsiadam za kierownicę Jaguara Świetne źródło migreny... W Ensignie znajdę 14-biegową skrzynię Hewland, z której korzystałem całe życie. W przypadku silników F1 zawsze musisz utrzymywać wysokie obroty, więc ciągle bawisz się biegami. W zeszłym roku trochę jeździłem tym samochodem, ale odkryję go na nowo dopiero podczas 1980 minut wolnych treningów i kwalifikacji przed startem w dwóch 5-minutowych rundach.
Świetny pierwszy raz za kierownicą F1, ale bez nadmiernych obaw dla byłego zwycięzcy 24 godziny Le Mans. „W historii jeździmy zarówno z kierowcami-dżentelmenami, jak i byłymi kierowcami zawodowymi, dzięki czemu bardzo szybko udaje nam się bezpiecznie wykorzystać 80-90% samochodu. Nie martwię się. »
Éric Hélary pozwoli nam przeżyć tę piękną premierę od środka.
CZYTAJ TAKŻE > Jean Alesi wraca do służby podczas Historycznego Grand Prix Francji
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
31 o 03:2023
Lepiej późno niż wcale ! I na pewno będzie się dobrze bawił w kokpicie