Jeszcze długo po ceremonii na podium kilkudziesięciu z nich nadal wyrażało swoje oburzenie i wykrzykiwało swój gniew. Po raz pierwszy od Formuła 1 osiadł w Indianapolis w 2000 r., amerykańska opinia publiczna zareagowała masowo. Ponad 150 000 fanów przybyło z sąsiadujących stanów Indiana i jeszcze dalej, aby przyjechać i być świadkami pełnego odrodzenia tego widowiskowego sportu. Zatem w tym roku kolor niebieski Renault – argumentował na czerwonych trybunach Ferrari alors que le constructeur français n’est même pas implanté sur le sol yankee. Cette embellie, elle se lisait aussi sur les visages radieux avant qu’ils ne deviennent haineux, elle se traduisait aussi par des mots doux avant qu’ils ne deviennent orduriers. Pour qu’un tel revirement survint, Il a fallu quelque
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
DANIELA MEYERSA
23 o 10:2021
Duża luka w opowiadaniu tej historii, już tytuł powinien brzmieć: „Dzień, w którym Michelin umieścił ją bardzo głęboko”. Tak naprawdę brakuje pytania: Dlaczego Michelin, a nie Bridg. ? Ponieważ firma Firestone, należąca do Bridgestone, doskonale zdawała sobie sprawę, że powłoka została odnowiona, co pozwoliło Japończykom przewidzieć problem.