Drugi wyjazd sezonu 2021 w ramach Mistrzostw French Historical Tour Championship podkreślił wydajność Ralf RT3 w F3 Klasyczny. Tam jednomiejscowy Anglicy rzeczywiście wygrali dwie rundy rozegrane w ten weekend w pobliżu Dijon-Prenois (Côte-d'Or) w różnych warunkach.
Najbardziej spektakularna demonstracja odbyła się w sobotę. Podczas ulew duch David Caussanel przeklął pionka na rzecz stałych przywódców dyscypliny. Były mistrz Formuły France i aktor zespołu Pegasus Racing w Wytrzymałość VdeV pokonało innego Ralfa RT3, Matthieu Châteaux. Zwróć uwagę, z jaką zręcznością młody kierowca poprowadził swoją łódkę, przepraszam, swoim samochodem na drugie miejsce na podium:
Ralt RT3 zyskał swoją reputację w całym regionie La Manche dzięki maszynie, na której niejaki Ayrton Senna zdobył słynny tytuł brytyjskiej F3 w 1983 roku, a przy okazji Grand Prix Makau. Jednomiejscowy pojazd z efektem uziemienia, opracowany w 1979 r., RT3 zasilał obwody do 1984 r., co stanowi dowód jego jakości produkcji.
W niedzielę słońce i suchy tor pozwoliły innym modelom wspiąć się na szczyt podium. Marcowy 783 obrońca tytułu Frédéric Rouvier wydawał się na dobrej drodze do spełnienia tej roli, dopóki Matthieu Châteaux ponownie go dogonił i wyprzedził.
Spotkanie to umożliwiło społeczeństwu upamiętnienie zmarłego już producenta. Firma Ralt została założona na początku lat pięćdziesiątych XX wieku przez byłego współpracownika Jacka Brabhama Rona Tauranaca wraz z jego bratem Austinem Lewisem Tauranakiem. Jak zapewne zrozumiałeś, imię Ralf powstało od inicjałów rodzeństwa.
Znajdź w numerze AUTO 2324tygodniowo, w sprzedaży cyfrowej w poniedziałek wieczorem i w środę w kioskach, relacja naszego specjalnego korespondenta z wycieczki historycznej po Dijon-Prenois.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)