Historyczne Grand Prix Francji gościć będzie jednego z najbardziej historycznych kierowców francuskiego sportu motorowego. Po stronie Castellet w dniach 7 i 8 kwietnia odbędzie się Jean Alesi, 201. Grand Prix Formuła 1 na ladzie, który na czas wyścigu ponownie założy kombinezon. W Var w kwietniu następnego roku nowy prezes Paul-Ricard podczas wyścigu zasiądzie za kierownicą Lotusa Elana 26R z 1965 r „Wytrzymałość 6 godzin V z V GPFH” podczas 5e edycja Historycznego Grand Prix Francji. W szczególności połączy siły ze swoim przyjacielem Philippe Gache, również byłym kierowcą, któremu przypisuje się 10 startów w sezonie 24 godziny Le Mans ale także udział w Dakarze i jeden w Indy 500 w 1992 r. Ponadto ojciec i syn, Jean-Pierre i Stéphane Richelmi, dołączą do Jeana Alesiego i Philippe’a Gache’a, uzupełniając w ten sposób załogę Lotus Elan 26R, która będzie rywalizować na płaskowyżu w Var.
Piękna mechanika
Wśród zawodników z tego samego okresu historycznego można wymienić Forda GT40 z zespołu Hyracing powierzonego francusko-belgijskiej załodze Olivier Muytjens/Brice Pineau/Kurt Dujardyn/Jacques Castelein; Jaguar Type E zgłoszony przez Jean-Paula Petita, Porsche 911 2.0 od ekipy WKMR dla trio ojca i syna w składzie Stéphane, Mathieu i Baptiste Guyot-Sionnest; lub TVR Griffith 200 Team V de V prowadzony przez Erica Van de Vyvera, początek wyścigów wytrzymałościowych zarezerwowanych dla historycznych pojazdów wyczynowych, który powinien połączyć siły z byłym numerem 5 na świecie w tenisie, Henrim Leconte, wczesnym uczestnikiem wydarzeń zaaranżowane przez V de V Sports.
CZYTAJ TAKŻE > Atrakcyjne, historyczne Grand Prix Francji
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)