Le Mans, juin 1971. Alors qu’il s’annonce comme le principal opposant à Porsche, avec sa redoutable Ferrari 512 M w barwach Sunoco, Roger Penske zostaje serdecznie zaproszony przez Ferdinanda Piëcha na lunch. Szef konkurencji w Porsche wyjawia menadżerowi amerykańskiego zespołu, że jego firma zmierzy się z Can-Am, serią zdominowaną przez pięć lat przez McLaren z silnikiem Chevroleta. Ogromny program… który musi pozostać tajemnicą. Mark Donohue, projektant kierowców Penske Racing, zapewnia swojego mentora, że należy bez wahania wykorzystać tę szansę, pomimo porozumień pomiędzy Penske i McLarenem w Indycar. Dlatego „Kapitan” kilkakrotnie latał samolotem do Niemiec, aby negocjować warunki nowej współpracy.
Mark Donohue, ici à gauche à
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)