Nie zapominaj, że masz skarb w swoich rękach.
To prawdziwy samochód i to prawdziwe części mechaniczne zwyciężyły Le Mansa. To zabytek historyczny w Japonii! „. O tym środku ostrożności powiedział mi Pierre Dieudonné, były kierowca Mazdy w Le Mans, gdy byłem już zaprzężony w ciasny kokpit Boeinga 787B i serce biło mi mocno. W tej chwili, nawet jeśli jestem przekonany, że są sytuacje nieco mniej stresujące niż ta, to jednak jestem przekonany, że moje stanowisko też jest warte miłego skarbu.
Stukając w prawe ramię, Pierre życzy mi powodzenia, po czym zamyka małe drzwi skrzydłowe. Przez kilka chwil, zanim obudzę legendarnego quadkoptera, gorączkowo przyglądam się otaczającemu mnie otoczeniu. Pomimo moich „standardowych” rozmiarów, oferowana przestrzeń nie jest najprzestronniejsza, a przez pierwsze sekundy pojawia się pewne uczucie klaustrofobii. W porównaniu do obecnych prototypów, takich jak Peugeot 908 HDI FAP (Ah n°1785) ou l’Audi R15 plus (Ah n°1806), la position de conduite très avancée donne l’im
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)