Do lat 1960. XX wieku wielu kierowców wyścigowych, takich jak Mike Hailwood, zaczynało od motocykli, ale tylko John Surtees został mistrzem świata na najwyższym poziomie w obu dyscyplinach sportowych. Sukces „Big Johna” do dziś nie ma sobie równych, ponieważ nie wystarczy być motocyklowym mistrzem świata, aby mieć gwarancję sukcesu w samochodach. Geoff Duke, gwiazda lat 1950. przekonał się o tym na własnej skórze, podobnie jak Giacomo Agostini, który podczas swojego debiutu w filmie nie przekonał F2Inni odnieśliby większy sukces, gdyby los dał im czas, jak genialny Bill Ivy, który zginął na motocyklu po grzmiącym debiucie w F1978 w 2 roku. Jeśli chodzi o Johnny’ego Cecotto, wicemistrza Europy F1969 w 2 roku , jego kariera w F1 został złamany w tym samym czasie, gdy złamał nogę podczas testów przed GP Wielkiej Brytanii w 1984 r. Wenezuelczyk, kolega z drużyny Ayrtona Senny w Toleman, szczęśliwie przeszedł na Touring, a następnie na GT.
Surtees excepté, la star de la moto qui rencontra le plus de succès en automobile fut Mike Hailwood, et c
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)