Poszukiwany przez Ferdynanda „Prom” Porsche (syn Ferdynanda, założyciela producenta) dwa lata współpracy z Johnem Wyer Automotive Engineering nie przebiegały gładko, ale dały początek Mirage. Wina leży po stronie Ferdinanda Piëcha (ówczesnego dyrektora działu zawodów Porsche), który decyzję „Ferry’ego”, swojego wujka, odebrał jako wyparcie się i nigdy nie przestał wciskać szprychy w koła brytyjskiego zespołu. Niemniej jednak był to główny architekt tytułów mistrzowskich zdobytych przez Porsche w latach 1970 i 1971. Kiedy jednak władze sportowe zdecydowały się ograniczyć pojemność skokową Sportu do 3 litrów w 1972 r., Porsche wolało zwrócić się ku Can-Amowi, z wsparcie Rogera Penske. Gdy starzejący się i poobijany John Wyer cofa się o krok, Zatoka
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)