Syn rolnika, przyszły dyrektor Citroën Sport nie urodził się ze srebrną łyżką w ustach, a jego droga do profesjonalizmu była długa, przechodził wspinaczki i tor, zanim ustabilizował się w rallye, dzięki Renault Sport. Pomimo tytułu mistrza Francji uzyskanego w 1977 rAlpine A310 V6, Fréquelin ne voit pas un grand avenir avec le Losange et accepte la proposition de Talbot en 1980. Associé à Jean Todt, il participe à la mise au point de la Talbot Sunbeam Lotus, qui va atteindre sa maturité en 1981. Le titre Constructeurs est l’objectif principal de la saison, ce qui va contraindre l’équipage français à jouer la régularité au détriment du panache. Non sans succès puisque après avoir terminé 2e au Monte-Carlo, 6e au Portugal, 2e en Corse et 4e en Acropole, Talbot et Fréquelin pointent en tête des deux championnats. Face à la perspective d’un titre Pilotes
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)