Jedna Toyota może ukryć drugą

Podczas gdy Nasser Al-Attiyah i Mathieu Baumel zwyciężyli w edycji 2023 na pokładzie swojej Toyoty Hilux T1+, japońska firma zatriumfowała także w historycznej wersji rajdu, wyprzedzając innych entuzjastów pustyni i ich ekstrawaganckie maszyny.

opublikowany 28/01/2023 à 09:00

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Jedna Toyota może ukryć drugą

Toyota króluje w Dakarze © ASO

W latach 1980. i 1990. kibice Rajdowych Mistrzostw Świata wiedzieli, na którą markę postawić, aby wygrać Kenya Safari: Toyota. Japoński producent, który zwyciężył siedmiokrotnie w latach 1984–1994, zyskał przewagę nad przeciwnikami dzięki wolniejszym, ale znacznie solidniejszym pojazdom. Dało to entuzjastom jazdy terenowej reputację firmy oferującej optymalną niezawodność w najbardziej ekstremalnych warunkach, a wizerunek ten został w ostatnich latach wzmocniony sukcesami w południowoamerykańskim Dakarze, a następnie w Arabii Saudyjskiej dzięki Nasserowi Al-Attiyahowi i Mathieu Baumelowi. . Ale stara gwardia również stawia opór! Założony w 2021 roku Dakar Classic podkreślił

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz