Rankingi z Dnia Testowego zwykle mają niewielką wartość przed 24 godziny Le Mans, ale widok żółtej Corvette C8.R Alexandra Simsa, który w niedzielę 5 czerwca uzyskał najlepszy czas w klasie GTE Pro, wystarczy, aby podnieść morale. Korweta Wyścigi
Brytyjski kierowca musiał jednak wystartować w ePrix Formuła E dzień wcześniej w Dżakarcie i dlatego ledwo miałem czas na odpoczynek przed sesjami treningowymi Le Mans! „To była trochę szalona noc, lecieć tutaj z Formuły E w Indonezji i przejechać dużą liczbę okrążeń, czego nie udało mi się przejechać w zeszłym roku” wyjaśnił mężczyzna, który niedawno wycofał się z 24-godzinnego wyścigu na Nürburgring w BMW.
Sceny z # LeMans24, Wersja testowa, część 1… bardzo blisko i bardzo konkurencyjnie w GTE Pro. Wiele się nauczyliśmy od zeszłego roku i wprowadziliśmy znaczne ulepszenia na dzień dzisiejszy. Teraz czas na przelanie danych i zobaczenie jakie postępy uda nam się poczynić przed środowymi oficjalnymi treningami #Korweta #C8R #WEC pic.twitter.com/NkcU4fBHBj
— Wyścigi Corvette (@CorvetteRacing) 5 czerwca 2022 r.
« Miło było dobrze wyczuć samochód i odnaleźć swój rytm. Dowiedzieliśmy się wiele o trwałości opon. Miałem szczęście, że wziąłem udział w kilku fazach samochodu bezpieczeństwa i strefach wolnej jazdy, aby przejść przez szczególne zasady w Le Mans; takie rzeczy mogą się zdarzyć podczas wyścigu, więc było to naprawdę pomocne. Pomocne okażą się takie rzeczy jak ta i podwojenie liczby przejazdów na oponach. Ogólnie to był dobry dzień. »
Corvette Racing goni za dziewiątym zwycięstwem w Grand Touring od czasu, gdy ostatni sukces odniósł C7.R w 2015 roku. Susza trwała zatem wystarczająco długo dla mężczyzn Laury Wontrop Klauser, którzy chcieli wystartować w sezonie Mistrzostw Świata 2022 Mistrzostwa „wytrzymałość (WEC) w celu zdobycia doświadczenia z oponami Michelin, różniącymi się od gum stosowanych w oponach IMSA w Stanach Zjednoczonych w klasie GTD.
„Wracamy do naszej zwykłej konfiguracji GTE w C8.R i nie mogę się tego doczekać, mówi Antonio Garcia. Niektóre z nich nie będą idealne, ponieważ Jordan Taylor, Nicky Catsburg i ja będziemy musieli trochę przyzwyczaić się do tego samochodu. Posiadaj samochód nr 64 w WEC (ten Simsa-Milnera-Tandy'ego) pomoże jednak całemu zespołowi.
Będziemy musieli złapać rytm i być może siostrzany samochód wcześniej zacznie wprowadzać nowe rozwiązania. Braliśmy udział w tym wyścigu tyle razy i ścigaliśmy się w specyfikacji GTE przez tyle lat, że nie będzie nam trudno dotrzymać kroku. Szczerze mówiąc, trudniej jest prowadzić samochód IMSA GTD w porównaniu z tym, czym jeździliśmy przez ostatnie 15 lat! »
Najszybsze okrążenie w GTE Pro trwa @TommyMilner pod koniec sesji – 3:54.690 ze stratą 0.076 sek @nickcatsburg zrobić to #Korweta 1-2, gdy pierwsza sesja Dnia Testowego kończy się wszystkimi 7 samochodami GTE Pro w odstępie 1 sekundy # LeMans24 #C8R @TeamChevy @FIAWEC @ 24hoursoflemans pic.twitter.com/W0ILlH6ljW
— Wyścigi Corvette (@CorvetteRacing) 5 czerwca 2022 r.
Jego kolega z drużyny, Jordan Taylor, miał trudności z zdobyciem drugiego miejsca za pierwszy udział w C8.R w sierpniu 2021 r. „Nie zrobiliśmy nic złego, nie popełniliśmy żadnych błędów, a mimo to ponieśliśmy porażkę. To frustrujące, ale myślę, że możemy liczyć na to, że zaliczyliśmy doskonały wyścig. Dziś możemy mieć tę pewność. Udoskonaliliśmy samochód bardziej niż w zeszłym roku.
Na początku tygodnia opuściło nas wiele treningów na stronie nr 63, więc myślę, że po rozpoczęciu wyścigu byliśmy trochę za drugim samochodem. Być może więc w pojedynkę brakowało nam trochę skuteczności. Jednak wchodząc w ten rok z tym, czego nauczyliśmy się w zeszłym roku i pewnością siebie, jaką mieliśmy po dobrym wyścigu, wiemy, że wracamy z silniejszym samochodem i na dobrej pozycji. »
CZYTAJ TAKŻE > Laura Wontrop Klauser: „Le Mans jest o wiele większe, presja o wiele większa”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)