Najpierw poznałeś Enzo Ferrari jako prywatny pilot, zanim został Twoim szefem podczas zawodów wyścigowych.Wytrzymałość. Jakie miałeś z nim relacje?
Jeździłem Ferrari podczas zawodów przez dziesięć lat, od 1957 do 1967. Najpierw jako „prywatny kierowca” od 1957 do 1963, następnie jako oficjalny kierowca Scuderia Ferrari od 1963 do 1967. W Mistrzostwach Świata z Ferrari osiągnąłem dwadzieścia miejsc na podium w tym trzy w Le Mans i sześć zwycięstw w klasyfikacji generalnej. W latach 1961 i 1962 jeździłem z Pierrem Nobletem. Nasz mały prywatny zespół był bardzo wydajny, najpierw mieliśmy 250 SWB, potem 250 GTO. Rywalizowaliśmy o zwycięstwa w klasyfikacji generalnej z niezależnym zespołem i samochodem Grand Touring, przeciwko najbardziej konkurencyjnym oficjalnym zespołom posiadającym prototypy! Po moich wynikach jako „prywatnego kierowcy Ferrari” (will
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)