Ten rozczarowujący wyścig jest jedynie smutnym epilogiem serii, która rozpoczęła się w dniu testowym (niedziela 5 czerwca), podczas któregoAlpine Stwierdzono, że A480 cierpi na rażący deficyt prędkości maksymalnej w porównaniu do Toyota i Glickenhausu. Pierwsze bezpłatne sesje treningowe potwierdziły to, uzyskując ponad 2-calową przewagę nad pozostałymi samochodami w kategorii Hypercar, pomimo dobrego balansu – aerodynamicznego i mechanicznego – potwierdzonego najlepszym czasem w trzecim sektorze, najwolniejszym i najbardziej technicznym na torze. Następnie francuski zespół uznał za uzasadnione zebranie dokumentacji w celu zwrócenia się do ustawodawców FIA i ACO o ponowne dostosowanie BoP (bilansu wydajności). Oprócz argumentu o równoważności szans między samochodami, aspekt bezpieczeństwa
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)