Uznawany za jeden z największych talentów swojego pokolenia, Robert Kubica od zawsze był entuzjastą sportów motorowych. A jego historia mówi sama za siebie. Zabrany z powrotem do Renault en Formuła 1 w 2011 roku krakowianin przez kilka lat nie ujrzy już barw tej kampanii ani kategorii premier. Tak bardzo zaangażowany rallye Ronde di Andora au volant d’une Skoda Fabia S2000 près de Gênes (Italie), le Polonais perd le contrôle et heurte un rail de sécurité le 6 février 2011. C’est alors que sa vie et sa carrière professionnelle basculent pour toujours. « Après avoir glissé, la voiture a percuté un rail de sécurité. Ensuite, nous nous sommes encastrés dans le second. Il a percé la voiture et j’ai rapidement compris que c’était sérieux, confia son copilote Jakub Gerbe
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)