Jest to konferencja organizowana przez Toyota, Mazda, ACO i Organizacja Super Taikyu oraz Tsuneharu Sato, dyrektor generalny Toyoty, Masahiro Moro, kolejny dyrektor generalny Mazdy i Harumi Kuwayama, sekretarz generalny organizacji Super Taikyu.
Pierre Fillon, prezes Automobile Club de l'Ouest, ogłosił, że 24 godziny Le Mans od 2026 roku będzie akceptować samochody z silnikami cieplnymi wodorowymi i samochody na ogniwa paliwowe w kategorii premier. Ponadto w 2030 r. w kategorii premier będą rywalizować pojazdy wodorowe.
Uczestnicy byli bardzo zaskoczeni, szczególnie ze strony Toyoty. Producent opracowuje samochód z silnikiem wodorowym i bierze udział w serii Super Taikyu.
Sato nie udzielił konkretnych komentarzy, odpowiadając jedynie na pytania reporterów: „ Odbieram to bardzo pozytywnie. »
Pierre Fillon powiedział: „ Marzę o samochodach wyścigowych jeżdżących na torach Fuji i Le Mans, pewnego dnia korzystających z energii odnawialnej i w 100% pozbawionych paliw kopalnych. »
CZYTAJ TAKŻE > Przyszła kategoria wodoru w 24-godzinnym wyścigu Le Mans
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)