Nie działa od Dnia Testu 24 godziny Le Mans 2022, Alpine otrzymał od ustawodawcy dodatkowe uprawnienia. Chociaż równowaga osiągów przywróciła nieco to, co francuski zespół utracił pomiędzy Sebring a Spa-Francorchamps, to nie wystarczyło, aby A480 dotrzymał tempa wyścigu. Toyota i Glickenhaus na jednym okrążeniu, a ucieczka byłego LM P1 z peletonu LM P2 podczas różnych sesji, które odbywały się od niedzieli, była nawet skomplikowana.
Philippe Sinault, szef zespołu dsAlpine Elf Wytrzymałość Zespół, wyjaśnił nam po dniu testowym: „Prowadzimy prawdziwy dialog z ACO i FIA, oni są świadomi, że byłoby dobrze, gdybyśmy mogli skorzystać z ewolucji naszego pakietu, abyśmy mogli stoczyć bitwę, jaką widzieliśmy w pierwszym kwadransie w sobotę. To by zachwyciło każdego. Mamy również obszary postępu, szczególnie w zakresie użytkowania samochodu. Mamy nad czym pracować, aby ulepszyć nasz egzemplarz. »
Po tych dyskusjach prototyp używany przez markę Dieppe odzyskał 11 MJ energii, wzrastając do 785 MJ. Odpowiada to 7 kW więcej. Alpine mimo to zażądał 10 kW. Jeśli chodzi o hybrydę GR010 od Toyoty i 007 LMH od Glickenhaus, nic się nie zmienia.
BoP Hypercar – 24-godzinny wyścig Le Mans
CZYTAJ TAKŻE > Philippe Sinault: „Nad czym należy popracować, aby ulepszyć nasz egzemplarz”
« Roole'a , Oficjalny partner Alpine Elf Europe Cup i Oficjalny Partner Trofeum Alpine Rajd Elfów »
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)