Tydzień 24 godziny Le Mans wydaje się sprzyjać prezentacji Hypercarów zaplanowanych na przyszły sezon w WEC i IMSA, Podczas gdy BMW musi przedstawić swój LMDh W poniedziałek 6 czerwca Cadillac ogłosił, że prezentacja jego „Projektu GTP” odbędzie się w czwartek 9 czerwca, zaledwie kilka dni przed podwójną rundą zegara w Sarthe.
Tym samym amerykański producent weźmie udział w Sarthe w setnej edycji wyścigu w 2023 r. Od 24-godzinnego wyścigu Daytona 2023 planowane są trzy LMDh: jeden w kategorii Hypercar WEC i dwa w GTP, jak nadano nową nazwę do najwyższej kategorii IMSA od przyszłego sezonu.
CZYTAJ TAKŻE > Od 2023 r. najwyższa kategoria będzie nosiła nazwę GTP
Oczekuje się debugowania tego LMDh „ wkrótce po Le Mans », powiedziano nam na Spa-Francorchamps, na marginesie drugiej rundy sezonu WEC. Struktura General Motors planuje zatem w 2023 roku wykorzystać trzy LMDh, będą one współdzielone pomiędzy Chip Ganassi Racing i Action Express, prawdopodobnie według aktualnej dystrybucji (odpowiednio dwa i jeden). Sebastiana Bourdais, który wygrał Grand Prix Long Beach z CGR, będzie tam obecny. Obaj producenci zamierzają wziąć udział w 24-godzinnym wyścigu Le Mans w 2023 r.
Zapiszcie datę: Hypercar Project GTP, który jest zapowiedzią prototypu samochodu wyścigowego trzeciej generacji, pojawi się 9 czerwca. pic.twitter.com/TeBVxF47jJ
— Wydajność Cadillaca (@CadillacVSeries) 1 czerwca 2022 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)