W palącym słońcu kwalifikacje do 4-godzinnego wyścigu na torze Spa-Francorchamps, drugiej rundy zawodówWIĄZY 2020.
Les GTE sont, comme de coutume, les premières à avoir pris la piste. Inscrit sur la Porsche 911 RSR n°93 du Proton Competition qu’il partage avec Michael Fassbender et Felipe Laser, Richard Lietz s’est adjugé la pole position grâce à un tour bouclé en 2’17 »778.
Austriak był 0”216 przed Davidem Perrelem (Ferrari 488 GTE Evo nr 74 firmy Kessel Racing) i 0”312 Andrea Piccini (Ferrari 488 GTE Evo nr 60 firmy Iron Lynx). W siostrzanym samochodzie Michelle Gatting nie osiągnęła lepszego czasu niż ósmy najszybszy czas, 1 cala za benchmarkiem.
Zgodnie z oczekiwaniami w LM P3, United Autosports zwyciężyło dzięki Ligierowi nr 320 JS P2 prowadzonemu specjalnie na tę okazję przez Wayne'a Boyda. Brytyjczyk, który w tym sezonie zdobył swoje drugie pole position w tylu próbach, uzyskał odpowiednio 0”885 i 1”606 Laurentsowi Hörrowi (Duqueine D08 nr 4 w DKR Engineering) i Davidowi Drouxowi (Ligier JS P320 nr 8 Realteam Racing ).
A LM P3 nie wystarczył, aby go zadowolić, United Autosports po raz kolejny mocno uderzyło konkurencję w LM P2, po prostu monopolizując pierwszy rząd pola startowego.
Za kierownicą Oreca 07 nr 22, który dzieli z Philem Hansonem, Filipe Alburque pokonał belgijski tor w czasie 2'03"298. Portugalczyk spada ze swojego kolegi stajennego Joba van Uiterta do 0”519, a Mikkela Jensena (Aurus 01 nr 26 w G-Drive Racing) do 0”523. Za nimi podążają Konstantin Tereschenko (Duqueine Team) i Anthony Davidson (Jota Sport), którzy wciąż tracą 1”1 do znaku referencyjnego.
Do zobaczenia jutro o 11:00 na rozpoczęciu 4-godzinnego wyścigu w Spa-Francorchamps, który będzie można śledzić na żywo w serwisie AUTOhebdo.fr
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)