La première heure de course des 4H. de Monza a été animée par plusieurs neutralisations sous Safety Car. La première a été causée par Michael Fassbender. L’acteur se sortait violemment au volant de la Porsche n°93 de Proton Competition à la sortie d’Ascari en ne voulant pas céder face à la LM P2 de Duqueine Team pilotée par Memo Rojas, qui lui prenait pourtant un tour. Le prototype était abîmé à l’avant-droit dans cet accrochage et devait lui aussi abandonner. „Kierowca nie jedzie na takim poziomie, na jakim powinien”– oskarżył po wyjściu z samochodu. Ledwo wznowienie produkcji zostało zakończone, trzeba było ponownie uruchomić samochód bezpieczeństwa po tym, jak James Dayson wypadł z toru podczas hamowania przed pierwszą szykaną. Kanadyjczyk z Konkursu nr 14 Inter Europol, zgłoszony w LM P3, nie mógł startować ponownie.
WIDEO – 4H. Monzy, aby śledzić wideo na żywo
Na trzy godziny przed metą debatę prowadzi COOL Racing z młodym Niemcem Niklasem Kruettenem za kierownicą, który powstrzymuje szalonego Ferdynanda Habsburga za kierownicą Premy nr 9. Julien Canal zajmuje trzecie miejsce dla Panis Racing. W LM P3 ranking jest zdominowany przez 320. Inter Europol Competition Ligier JS P13 – Nissan prowadzony przez Charlesa Crewsa, przed 27. COOL Racing Francuza Antoine’a Doquina i 2. numerem United Autosports Joshuy Caygilla. Żelazne Damy prowadzą w LMGTE dzięki Sarah Bovy, która dzień wcześniej zakwalifikowała się jako druga. Belgijski kierowca wyprzedza Porsche 911 RSR nr 19 w Proton Competition, 17. miejsce Christiana Rieda i 18. miejsce Absolute Racing Andrew Haryanto.
Wyścig po raz kolejny odbywa się za kierownicą samochodu bezpieczeństwa, w którym James McGuire wypada z toru wraz z numerem 3 United Autosports w Ascari.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)