4H. Monzy od początku do końca było ożywione, po kilku neutralizacjach i rzutach karnych. Do ostatniego kwadransa wydarzenia niepewna była tożsamość zwycięskiej drużyny. Podczas postojów na prowadzeniu wyszedł samochód Mühlner Motorsport Matthiasa Kaisera, Thomasa Laurenta i Ugo de Wilde'a, który jednak również musiał wrócić do alei serwisowej.
11 minut przed bramką Paul-Loup Chatin odzyskał główkę Sport IDEC, pomimo 20-sekundowej kary zapłaconej w boksie. Francuska drużyna zwyciężyła po raz pierwszy od 4-godzinnego wyścigu w Portimão 2019 po czterech godzinach płynnego prowadzenia przez francuskie trio utworzone przez Chatina, Paula Lafargue i Patricka Pilet. Francuskie zespoły zabłysły, zajmując drugie miejsce dla Panis Racing z Julien Canal, Joba van Uiterta i Nico Jamina. Prema odzyskała podium na ostatnich okrążeniach za kierownicą Louisa Delétraza.
Dominujący przez te 4 godziny. z Monzy Ligier JS P320 – Nissan nr 13 konkursu Inter Europol Competition zwyciężył w kategorii LM P3 wraz z Nico Pino, Charlesem Crewsem i Guilherme Oliveirą. Francuski producent podpisał hat-tricka z numerem 6 w 360 Racing (Terence Woodward, Ross Kaiser, Mark Richards) i numerem 11 w Eurointernational (Max Koebolt, Jérome de Sadeleer).
Une Ferrari peut en cacher une autre en GT. Alors que les Iron Dames ont très longtemps tenu le podium, c’est finalment la n°60 d’Iron Lynx (Claudio Schiavoni, Matteo Cressoni, Davide Rigon) qui a profité d’une stratégie décalée pour s’imposer devant la Porsche 911 RSR – 19 n°77 de Proton Competition (Christian Ried, Lorenzo Ferrari, Gianmaria Bruni) et une autre Ferrari, la n°57 du Kessel Racing (Takeshi Kimura, Frederik Schandorff, Mikkel Jensen).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)