Sesja kwalifikacyjna LM P2 została przerwana czerwoną flagą dziewięć minut przed końcem sesji po gwałtownym opuszczeniu toru przez Nicolasa Jamina za kierownicą samochodu z numerem 07 United Autosports Oreca 32 – Gibson na szczycie Raidillon. Więcej strachu niż szkody dla Francuza, który wyszedł bez szwanku z samochodu, który ustanowił najlepszy czas w Free Practice 2. Zdecydowanie jest w świetnym humorze po zwycięstwie w wyścigu 24 godziny Le Mans w WRT Charles Milesi po raz pierwszy w barwach zespołu COOL Racing zdobył pole position z czasem 2:04.384. United Autosports i WRT musiały zadowolić się drugim i trzecim miejscem.
Klasyfikacja kwalifikacyjna w LM P2:
Wyjazd Nicolasa Jamina z toru w kwalifikacjach:
Och, kochanie, to coś wielkiego.
Tak się cieszę, że to widzę @nico_jamin wyjść z tego bez szwanku.#ELMS #4HSpa @UnitedAutosport pic.twitter.com/eM4O1e56Gs
— Europejska Seria Le Mans (@EuropeanLMS) 18 września 2021 r.
Wcześniej po południu sesja LM P3 została przerwana z tego samego powodu, a David Hauser za kierownicą bolidu nr 12 Racing Experience popełnił błąd w tym samym miejscu. Podobnie jak Jamin, Luksemburczyk wysiadł z pojazdu. W tym samym czasie numer 5 zespołu MV25 Racing z Fabienem Lavergne zatrzymał się na poboczu toru u podnóża słynnej skoczni belgijskiego toru. Ostatecznie sesję wznowiono o godzinie 14:03. DKR Engineering potwierdziła swój najlepszy czas w pierwszej sesji treningowej, ustanawiając jednocześnie najlepszy czas w tych kwalifikacjach z czasem 2:11.548, a za kierownicą wściekły Laurens Horr. To już czwarte z rzędu pole position dla numer 4 w tym sezonie. Drugie miejsce z wynikiem 0.744 zajął Inter Europol Competition, wyprzedzając numer 2 United Autosports.
Klasyfikacja kwalifikacyjna w LM P3:
Najlepszy czas Laurensa Horra:
🏁 Zrób cztery @hoerrlaurents! Niemiecki kierowca zdobywa pole position w LMP3 @zespół_dkr #4 po raz czwarty z rzędu w tym sezonie! 👏🏻#ELMS #4HSpa @duqueine_auto pic.twitter.com/ksm7IJa724
— Europejska Seria Le Mans (@EuropeanLMS) 18 września 2021 r.
En LM GTE, la pole position était réalisée pour la deuxième année consécutive par Richard Lietz au volant de la Porsche numéro 93 de Proton Competition.
Klasyfikacja kwalifikacyjna w LM GTE:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)