Alpine strajk wejściowy dla prób ELMS

L'Alpine Numer 36 Nelsona Panciatici-Pierre Ragues-Tristan Gommendy uzyskał najlepszy czas w oficjalnych testach European Le Mans Series na torze Paul-Ricard.

opublikowany 27/03/2013 à 18:02

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Alpine strajk wejściowy dla prób ELMS

Wydarzeniem były te dwa dni oficjalnych testówWIĄZY, na torze Paul-Ricard, było pierwszym pojawieniem sięAlpine Nr 36. Piękna błękitna nie przegapiła swojego debiutu, odkąd Nelson Panciatici wyprowadził ją na szczyt tabeli czasów jazdy dzięki okrążeniu ukończonemu z czasem 1:47:652. Pierre Ragues i Tristan Gommendy (wzmocnienie 24 godziny Le Mans), również byli obecni na tej okazji. Zespół Philippe'a Sinaulta dużo pracował przez dwa dni, szczególnie nad oponami. Rzeczywiście przejście z opon Dunlop na Michelin nie pozostaje bez konsekwencji dla zachowania samochodu i wiąże się z nieuniknioną zmianą ustawień. „Jestem zadowolony z wykonanej tutaj pracy, komentuje szef zespołu Philippe Sinault. Michelin dostarczył nam do przetestowania kilka różnych specyfikacji. Teraz będziemy musieli przeanalizować wszystkie te dane, zanim wybierzemy rodzaj opon, na których będziemy jeździć w tym roku. Kolejna ważna kwestia: wszyscy trzej kierowcy mogli jechać. Dziś rano mieliśmy bardzo zachęcający bieg, aby znaleźć czas. To dobrze wróży na początek sezonu. » W ciągu dwóch dniAlpine nr 36 pokona konfigurację A252V1 trasy Var 2 razy, co daje w sumie przejechane 1459,332 km. Wystarczająco dużo, aby przechowywać jak najwięcej informacji przed 3-godzinnym wyścigiem na Silverstone, rundą otwierającą ELMS, w sobotę 13 kwietnia.

Na drugim miejscu, w odległości 0”501 od czasu odniesienia, znajdujemy Francka Mailleux. Francuz, który w tym roku nadal nie ma programu, po raz kolejny udowodnił, że jest jedną z referencji w tej kategorii. A mimo to po raz pierwszy prowadził Morand Racing Morgan-Judd. W samochód ten zaangażowani byli także Karim Ajlani i Natacha Gachnang. To ostatnie jest obecnie jedyną potwierdzoną informacją. Pierwszą trójkę uzupełnia Zytek Z11SN-Nissan Jota Sport powierzony Brytyjczykowi Simonowi Dolanowi i Oliverowi Turveyowi.

Alpine błyszczy w LM P2 i w… LM PC! Młodszy kierowca francuskiej firmy Paul Loup Chatin ustanowił najlepszy czas w klasie za kierownicą Teamu Oreca 09 FLM Wytrzymałość Wyzwanie nr 47. Pokonując okrążenie w czasie 1:52”278, były rezydent Tech 1 Racing w Formule Renault 2.0 to doskonały debiut w prototypach, mając zaledwie 21 lat. Tak naprawdę pozwolił sobie na luksus wyprzedzenia Soheila Ayariego, którego talent za kierownicą LM P nie podlega już wątpliwości.

W GTE Ram Racing opuszcza scenę z najlepszym czasem dzięki Johnny’emu Mowlemowi (Ferrari 458 Włochy nr 28).

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz