Si Peugeot nie jest oficjalnie obecny na torze Paul-Ricard, francuskiego producenta reprezentuje zespół Var Oreca, który doskonale zna Le Castellet, mając swoje warsztaty kilka kilometrów dalej. Zatem nie jest to oficjalny Peugeot, ale 908 HDi FAP w kolorach Oreca, który pozwoli porównać osiągi samochodu Vélizy z osiągami samochodu Ingolstadt, czyli Audi R15 TDI, przed wyścigiem 1000 kilometrów w Spa (7-9 maja).
Pozostawione w pierwszej sesji treningowej w ten piątek, Audi R15 TDI Allana McNisha i Dindo Capello – Tom Kristensen nie prowadzi, wciąż zbyt słaby fizycznie po naderwaniu ścięgna lewej pięty – okazało się najszybsze z serii polu w drugiej sesji, w piątkowe popołudnie i trzeciej, w sobotę rano, na kilkadziesiąt minut przed kwalifikacjami (godziny wolnych treningów poniżej). Peugeot 908 Oreca znalazł się kilka dziesiątych w tyle, ale sesja kwalifikacyjna będzie pierwszym prawdziwym wyznacznikiem poziomu konkurencyjności obu LMP1.
Wtedy to w niedzielę od godziny 11:908 na torze będą rywalizować ze sobą modele 15 i R15. Pierwszy pojedynek od amerykańskiego wyścigu w Petit Le Mans we wrześniu ubiegłego roku, który został przerwany z powodu ulewnego deszczu. Ale od tego czasu R15 TDI, zwane RXNUMX „Plus”, bardzo się zmieniło. Wyrok w sprawie Castellet pozwoli zatem Audi dowiedzieć się, gdzie w danej chwili znajduje się jego samochód. Mając na celu błyszczenie w jedynym wyścigu, który ma znaczenie dla firmy z Ingolstadt, firma 24 godziny Le Mans.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)