Mistrz WIĄZY Jeśli chodzi o tytuł, zespół G-Drive Racing w tym sezonie ponownie stawia go na szali dzięki czołowemu trio składającemu się z głównego kierowcy Romana Rusinova, Holendra Joba van Uiterta – mistrza ELMS 2018 w LM P3 – i zastąpionego przez Francuza Jeana-Erica Vergne’a w 4-godzinnym wyścigu Castellet i Monza Normana Nato z powodu konfliktów dat z wyścigami E-Prix w Rzymie i Monako.
Jednak w tym roku wielka wiadomość, aby osiągnąć swoje cele, moskiewski podmiot będzie mógł liczyć na wsparcie Aurusa, nowego rosyjskiego producenta limuzyn, który nie pozostał niezauważony podczas ostatniej wystawy w Genewie kilka tygodni temu.
I nie bez powodu, pożądane przez prezydenta Władimira Putina, Aurus Senat i Senat Limousine, opracowane przez Centralny Instytut Badań Naukowych i Motoryzacyjnych w Moskwie, mają być nowymi okrętami flagowymi rosyjskiego przemysłu motoryzacyjnego. Pierwsza z wymienionych, która twierdzi, że jest najpotężniejszą limuzyną na świecie, wyposażona jest w 8-litrowy silnik V4,4 rozwijający moc 598 koni mechanicznych sprzężony z silnikiem elektrycznym.
© G-Drive Racing
Dlatego Roman Rusinov i jego akolici będą w tym roku oficjalnie jeździć Aurusem 01, tak jak to robią w WEC Signatech z dźwiękiem Alpine A470. Jeśli pozostanie LM P2, zaangażowanie producenta – w tym rosyjskiego – wraz z G-Drive Racing to wiadomość, z której Automobile Club de l'Ouest może się jedynie cieszyć jako źródło widoczności.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)