Zwycięzca DragonSpeed, Kessel Racing 2. miejsce w GTE

DragonSpeed, Ultimate i Luzich Racing zwyciężyły w pierwszej rundzie ELMS w swoich kategoriach. Trio Kessel Racing, składające się w 100% z kobiet, zajęło drugie miejsce w GTE.

opublikowany 14/04/2019 à 16:45

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Zwycięzca DragonSpeed, Kessel Racing 2. miejsce w GTE

Spektakl oferowany przez 4 Godziny Le Castellet, otwierający rundę europejską Le Mans Seria była jakością… i dała początek niespodziewanemu zwycięzcy: DragonSpeed. Prowadzona przez Jamesa Allena, Henrika Hedmana i Bena Hanleya Oreca 07 nr 21 wygrała wyścig obiecany Duqueine Engineering.

Świetnie wystartowany dzięki bardzo dobremu podwójnemu pierwszemu przejazdowi Pierre'a Raguesa, zespół Alès wypracował sobie wygodną przewagę, która została zredukowana do zera w wyniku powolnego przebicia lewego tylnego koła, co zmusiło go do dodatkowego przejechania przez boksy. Wreszcie Oreca 07 nr 30 firmy Duqueine Engineering powierzona Pierre’owi Ragues-Nico Jamin-Richardowi Bradleyowi dojechała na trzecim miejscu, tuż za Oreca 07 nr 28 firmy IDEC Sport, za kierownicą których na zmianę zasiadali Paul-Loup Chatin, Paul Lafargue i Notatka Rojas. Bardzo żywy, ten ostatni widziano dwukrotnie kręcącego się.

Startując z pole position, Aurus 01 nr 26 na początku zawodów pozostawał z tyłu. Roman Rusinov, Norman Nato i Job van Uitert nie stanęli na podium. Pierwszą piątkę uzupełnia Graff’s No. 07 Oreca 39 Jonathana Hirschi-Tirstana Gommendy’ego-Alexandre Cougnauda, ​​który od dawna znajduje się w pierwszej trójce, ale który szczególnie ucierpiał z powodu przecięcia białej linii przy wjeździe do alei serwisowej.

Pierwszy Ligier JS P217, numer 22 Phila Hansona-Paula di Resta, jest szósty.

W LM P3 wspaniały występ nr 30 Ultimate Norma M17, którym bracia Lahaye dzielą się ze swoim przyjacielem François Hériau. Francuski podmiot rozpoczął swoją kampanię od zwycięstwa, pokonując dwa Ligiery JS P3, 11. Eurointernational z Jensen-Petersen i 13. Inter Europol Compétition z Hippe-Moore.

Całkowita dominacja Luzich Racing w GTE. Tam Ferrari 488 GTE n°51 soutenue par AF Corse franchit la ligne d’arrivée en vainqueur, pilotée par Alessandro Pier Guidi-Nicklas Nielsen-Fabien Lavergne. Belle surprise sur la deuxième marche du podium, puisque l’on retrouve la Ferrari 488 GTE n°83 de Rahel Frey, Manuela Gostner et Michelle Gatting, qui prouvent au Kessel Racing avoir eu raison de leur faire confiance. La Porsche 911 RSR n°77 du Dempsey-Proton Racing (Christian Ried-Riccardo Pera-Matteo Cairoli) termine troisième de la catégorie.

Następna runda, 4-godzinny wyścig na Monzy (Włochy), zaplanowano na 12 maja.

 

Znajdź analizęWIĄZY w Paul-Ricard, wyprodukowany przez naszego specjalnego korespondenta w numerze 2211 AUTOhebdo, dostępny w formie cyfrowej w poniedziałek wieczorem i w środę w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz