Oficjalne testyWIĄZY zawody rozegrane 1 i 2 kwietnia w Paul Ricard nie były bułką z masłem. Pierwszy dzień testów został przerwany przez wypadek, jaki miał miejsce z GTC, co zmusiło zespół do przeprowadzenia długich napraw A450, który będzie musiał bronić tytułu zdobytego w zeszłym roku z Pierrem Raguesem i Nelsonem Panciatici. „RzeczywiścieAlpine A450 staranowany przez znajdującego się w niebezpieczeństwie konkurenta GTC, uderzył w ścianę w miejscowości Signes, unieruchamiając samochód aż do nocnej sesji. Podsumowanie: Blok tylny, przekładka i pudełko. Praca mechaników była fantastyczna i wznowiliśmy testy o 19:XNUMX. wyjaśnia Philippe Sinault, szef Signatech. „Początkowy program tych testów opierał się głównie na testach wytrzymałościowych i odkryciu opon na rok 2014. Nadal mamy wiele do zrobienia przed pierwszym wyścigiem na Silverstone, a przede wszystkim przeanalizowania danych zgromadzonych podczas tych dwudniowych testów. Mimo to na koniec dwóch dni osiągnęliśmy czwarty absolutnie najszybszy czas. »
Signatech-Alpine skorzystali z wycieczki, aby spotkać się z Patrouille de France w ubiegły czwartek. W ten sposób francuski zespół mógł przeprowadzić sesję zdjęciową z aktualnym mistrzem świata w akrobacji, kapitanem François Le Votem i jego samolotem Extra 330C. „To ogromny zaszczyt i powód do dumy dla zespołu, a zwłaszcza dla mnie! Mój brat był pilotem myśliwca w bazie pokazowej... Mam nadzieję, że to pierwsze spotkanie i będzie kontynuacja, ponieważ Patrouille de France, które obchodziło swoje 60-lecie i Alpine rocznicę przypadającą w 50 r. to dwie francuskie bryłki, które reprezentują francuskie dziedzictwo i doskonałość mechaniczną. To spotkanie z Patrouille de France będzie dla nas niezapomniane! Serdecznie dziękujemy im za przyjęcie i czas spędzony z naszymi pilotami. Co więcej, będąc na początku roku w Castellet na testach, musieliśmy zatrzymać się w bazie lotniczej Salon. »
Zdjęcia z tego spotkania można obejrzeć na link.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)