ZespołyWIĄZY nie wykorzystał dobrej pogody w Var do przedsezonowych testów przeprowadzonych w Paul-Ricard, ponieważ kilka sesji zostało przerwanych przez deszcz. Czas 1’48”155 uzyskany przez Nathanaël Bethon na prototypach Murphy Oreca 03R w ten sposób pozostał punktem odniesienia podczas dwóch dni testów, podczas gdy irlandzki zespół okazał się najszybszy już podczas testów w Castellet w 2014 roku.
Jest Oreca 05 du Thiriet firmy TDS Racing Thiriet-Badey-Gommendy był najbliżej, uzyskując niecałe trzy dziesiąte najlepszego czasu. Pierwszą trójkę uzupełnił Greaves Motorsport LMP2 z Gibsonem 015S firmy Hirsch-Wirdheim-Lancaster.
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Ferrari nie było zaskoczeniem, że są najszybszymi modelami GT, przy czym model ten dominował w kategoriach GTE i GTC. Alessandro Perguidi był odpowiedzialny za ustanowienie wzorca z czasem 1'56"980 w #56 AT Racing.
Zespół LNT przeprowadził pierwsze testy LMP3 na Ginetcie, która zajęła 15. miejsce z czasem 1:57”932.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)