ELMS – Pegasus Racing odkrywa swojego Morgana

W zeszłym tygodniu Pegasus Racing odbył pierwszą sesję jazdy na torze Magny-Cours swoim nowym Morganem, którym zespół ze Strasburga zamierza rywalizować w ELMS i 24-godzinnym wyścigu Le Mans.

opublikowany 11/02/2014 à 19:21

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

ELMS – Pegasus Racing odkrywa swojego Morgana

Pegasus Racing przeprowadził swoją pierwszą sesję testową Morganem 4 lutego na torze Magny-Cours. Zespół wyruszył na spotkanie z inżynierami Onroak Automotive na początku roku w Le Mans, przed zakończeniem montażu LMP2 pod koniec ubiegłego miesiąca. To Julien Schell przejął kierownicę, aby przejechać pierwsze okrążenia. „Najpierw chciałbym pogratulować i podziękować pracownikom Onroak Automotive, zaczynając od Philippe’a Dumasa i jego zespołu technicznego”– skomentował aktualny mistrz Speed ​​Euro Series. „Pomimo napiętego harmonogramu dotrzymaliśmy zobowiązań i wspólnie pomyślnie ukończyliśmy pierwszy test. Celem nie było kwestionowanie czasu, ale odkrycie samochodu. Sprawdziliśmy to rano, gdy tor wysechł, a po południu wykorzystaliśmy idealne warunki do pierwszych przejazdów. Od razu poczułem się pewnie i świetnie się bawiłem za kierownicą. »

Zespół trójkolorowy, który złożył wniosek o wpis do ELMS i 24-godzinnego wyścigu Le Mansprzygotowuje się obecnie do przeprowadzenia nowej sesji testowej pod koniec tygodnia w Hockenheim. Julien Schell będzie dzielić kierownicę z Nikim Leutwilerem, z którym będzie rywalizować w sezonie po wspólnym zdobyciu tytułu Speed ​​Euro Series w Ligierze JS53. Jednak Pegasus Racing skorzysta również z okazji, aby przetestować innych kierowców, którzy prawdopodobnie uzupełnią załogę, zgodnie z wydarzeniami z seriiWIĄZY został przedłużony o godzinę. „Z niecierpliwością czekamy na wyrok 13 lutego”– przyznaje Julien Schell. „Poznamy wówczas listę samochodów zaproszonych przez Komisję Selekcyjną ACO do kolejnej edycji 24 godziny Le Mans. Jestem pewny siebie, ponieważ stworzyliśmy pakiet, który może zwyciężyć. Nasz Morgan-Nissan wyposażony w opony Dunlop jest identyczny z samochodem, który zwyciężył w kategorii LMP2 w Le Mans oraz w WEC (nr 35 Oak Racing Bertranda Baguette, Martina Plowmana i Rodolfo Gonzaleza). Jest wyposażony w rozwiązania przyjęte przez Oak Racing pod koniec 2013 roku. To udany samochód, który się sprawdził. Będziemy mogli skorzystać także z naszego doświadczenia w wyścigach długodystansowych, które zaowocowało już kilkoma tytułami, w tym LMS w 2011 roku z czterema zwycięstwami i drugim miejscem w pięciu wyścigach w kategorii FLM. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz