W 2018 roku Rebellion Racing nie pozostanie bezczynne. Oprócz powrotu do kategorii LM P1 (niehybrydowe) z dwoma R 13 zaprojektowanymi przez Oreca w Mistrzostwach ŚwiataWytrzymałość (WEC), szwajcarska drużyna będzie reprezentowana także w Europie Le Mans Seria (WIĄZY). Wprowadzony zostanie Oreca 07, a obsługę prototypu powierzono PortugalczykomWyścigi Algarve Pro.
Rewelacja 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2017 (drugie miejsce w klasyfikacji generalnej z Jackie Chanem DC Racing i zwycięzca LM P2), Thomasa Laurenta będzie dzielić swoje miejsce z Brytyjczykiem Harrisona Neweya. Obaj młodzi mężczyźni odnieśli już sukcesy tej zimy w azjatyckiej serii Le Mans (Asian LMS), odkąd zdobyli tytuł. Trzeci kierowca zostanie ujawniony wkrótce.
To podwójne zaangażowanie było pragnieniem Thomasa Laurenta. „Bez wątpienia musiałem ścigać się oprócz WEC, ponieważ w 5 roku jest tylko 2018 wyścigów Muszę jeździć jak najwięcej, aby podnieść swój poziom, wyjaśnia pilot z La Roche-sur-Yon (Wendee). Bardzo się cieszę, że Rebellion wspiera mnie w tym projekcie! Traktuję to jako rodzaj pewności siebie i naprawdę to doceniam. Dzięki Harrisonowi Neweyowi jesteśmy więcej niż zmotywowani, aby na koniec sezonu sięgnąć po tytuł! »
Stewart Cox, główny menadżer Algarve Pro Racing, jest dumny ze współpracy zapoczątkowanej ze szwajcarską strukturą. „W tym sezonie chcemy kontynuować występy Rébellion Racing z poprzedniego sezonu w WEC. Thomas Laurent jest wyjątkowy, to bardzo utalentowany młody człowiek, który będzie się nadal rozwijać w rękach naszego inżyniera Grega Wheelera. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)