I na koniec… United Autosports wygrywa w Le Castellet!

Zespół United Autosports Oreca 07 prowadzony przez Phila Hansona i Filipe Albuquerque wygrał Castellet 240 dzięki wyprzedzeniu w ciągu ostatnich trzech minut. W cierpieniu.

 

opublikowany 29/08/2020 à 23:04

Tulisa

0 Zobacz komentarze)

I na koniec… United Autosports wygrywa w Le Castellet!

I na koniec…. To nie Niemcy, ale United Autosports wygrywają. Podobnie jak w dwóch poprzednich rundach i zgodnie z oczekiwaniami. Tyle że w rzeczywistości epilog nie oddaje fabuły historii, jak niektóre sukcesy Niemiec w piłce nożnej.

United objęli prowadzenie na trzy minuty przed końcem dzięki podaniu Felipe Albuquerque na Jean-Ericu Vergne (G-Drive) po szalonym wyścigu.

Zaczynając od przodu linii, United i G-Drive zostały rozdzielone pod koniec pierwszego okrążenia przez zespół Duqueine. W deszczu United wystartowało. Póki co nic niezwykłego.

Jednak wbrew wszelkim oczekiwaniom brytyjski zespół już na pierwszym przystanku, dość późno, zdecydował się na zmianę opon na slick, a pozostali na półprodukty. Odważny zakład, zwłaszcza że wrzuciła dwa samochody do tego samego koszyka. Zakład wyglądał na przegrany.

Na wyjściu niemal dziesięć sekund na okrążeniu wracali do najlepszych i znaleźli się na samym dole zestawienia. To było dla nas okropne, popełniliśmy błąd, musimy się do tego przyznać. Albuquerque powiedział, wysiadając z samochodu.  „Kiedy przejąłem stery, chciałem zaatakować i zobaczyć, co się stanie, ale nie sądziłem, że będę walczył o pierwsze miejsce. »

Oreca nr 22 została uratowana przez dzwonek samochodu bezpieczeństwa. Tuż przed wykonaniem korkociągu interweniował samochód bezpieczeństwa, który w ostatniej chwili pozwolił jej wrócić do gry. Godzinę przed końcem drugi samochód bezpieczeństwa definitywnie zapewnił jej powrót do czołówki. Ale nic nie zostało zrobione.

Jego pierwszym osobistym wyczynem było uratowanie opon i zatankowanie po raz ostatni zaledwie trzydzieści pięć minut przed bramką. Zupełnie niespodziewanie, tak jak na początku, znaleźliśmy się w sytuacji pojedynku United z G-Drive.

Wydawało się, że Rosjanie wykorzystali przewagę dzięki lepszym dostawom. Jednak Felipe Albuquerque, jadąc na nowszych oponach, odrobił dziesięć sekund dzielących go od Jeana-Erica Vergne’a, po czym wyprzedził go w doliczonym czasie gry.

Ostatecznie United Autosport odniosło trzeci sukces w trzech wyścigach (w tym dwa na 22. miejsce), a G-Drive Racing przeszło bez echa, mimo że wydawało się, że wykonało najtrudniejszą część. W Spa nie było jej po wypadku z udziałem Mikkela Jensena. Ostatecznie Graff Racing zdobyło podium dzięki Jamesowi Allenowi, Thomasowi Laurentowi i Alexandre’owi Cougnaudowi.

 

W LMP3 choć raz walka była zacięta na froncie. Po raz pierwszy w swojej historii zwyciężyła drużyna Real w składzie Esteban Garcia i David Droux WIĄZY, z francuskim zespołem TDS za kulisami. Dobiegła trzy sekundy przed United Autosport Duncana Tappy'ego i Andrew Bentleya. Konkurs Inter Europol Nigela Moore'a i Martina Hippe zajmuje podium w ciągu pięciu sekund. Trzech Ligierów dzieli pole karne.

W GTE, Ferrari Iron Lynx dziewcząt Michelle Gating, Rahel Frey i Manuela Gostner przez długi czas utrzymywały się na prowadzeniu, ale ostatecznie uplasowały się na trzeciej pozycji. Spirit of Race zwyciężył dzięki Matthew Griffinowi, Duncanowi Cameronowi i Aaronowi Scottowi przed kolejnym Ferrari Kessel Racing prowadzonym przez Davida Perela i Michaela Broniszewskiego.

Pełna klasyfikacja wyścigu.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz