Założony w 2016 roku dzięki współpracy Fabiena Bartheza i Oliviera Panisa oraz wsparciu technicznemu struktury w Tuluzie Simona i Sarah Abadie Tech1 Racing, zespół Panis-Barthez Compétition doświadczy punktu zwrotnego pod koniec 2019 roku.
Fabien Barthez potwierdził w poniedziałek zakończenie swojego zaangażowania, „poprzez usunięcie mojego nazwiska i wizerunku z zespołu zwanego wcześniej „Panis-Barthez Compétition”. Chciałbym podziękować wszystkim zespołom, z którymi mogłem dzielić te cztery sezony, a także grupie Total i jej dyrektorowi ds. sponsoringu i zawodów, Pierre-Gautierowi Caloniemu.
Serdeczne podziękowania kieruję także do ACO, które dzięki swemu zaproszeniu pozwoliło mi dwukrotnie wziąć udział w 24 godziny Le Mans. »
Ewoluuje głównie w WIĄZY oraz podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans w LM P2 jednostka we współpracy z Lexusem wypuściła w tym roku na głęboką wodę GT3. Nie otrzymano żadnych dalszych informacji na temat przyszłej nazwy zespołu.
Wjechał Fabien Barthez FFSA GT w tym sezonie z AKKA-ASP, zespołem, z którym w 2013 roku zdobył tytuł mistrza Francji, ale także w GT World Challenge Europe w RC F GT3 – Tech1 Racing.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)