G-Drive Racing odniosło swoje pierwsze zwycięstwo w sezonie, wygrywając 4-godzinny wyścig na torze Monza (Włochy) na Aurusie 01 Normana Nato, Romana Rusinova i Joba van Uiterta. O ten sukces trzeba było ciężko walczyć, ponieważ obecny zespół mistrzów wygrał zaledwie z przewagą 2 sekund nad Oreca 07 z numerem 28 w Idec Sport Racing prowadzonym przez Paula-Loupa Chatina, Paula Lafargue'a i Memo Rojasa, którzy zostali ukarani w kwalifikacjach.
Zespół Uunited Autosports stanął na podium za kierownicą Ligiera JS P217 z numerem 32, w którym jechali Alex Brundle, Ryan Cullen i Will Owen, przed siostrzanym samochodem Filipe Albuquerque i Phila Hansona. Graff Racing znalazło się w pierwszej piątce za kierownicą Oreca 5 Jonathana Hirschiego, Alexandre’a Cougnauda i Tristana Gommendy’ego, która prowadziła przez większą część wyścigu.
Ligier JS P3s zmonopolizował podium w kategorii LMP3 dzięki zwycięstwu ekipy Eurointernational oraz jej kierowców Mikkela Jensena i Jensa Petersena. Pierwszą trójkę uzupełnili Hippe-Moore z numerem 13 z Inter Europol Competition i Boyd-Grist-Erdos z numerem 2 z United Autosports.
Le Dempsey Proton Competition s’est imposé en GTE avec la Porsche 911 RSR de Christian Ried, Matteo Cairoli et Ricciardo Pera. Niemiecki wierzchowiec poprzedzał Ferrari 488 GTE od JMW Motorsport (z Segal-Cressoni-Lu) i Luzich Racing (z Pier Guidi-Nielsen-Lavergne).
Zapoznaj się z raportem z 4 godzin Monzy w numerze 2216 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)