Norma M30 na torze w styczniu

Najnowszy nabytek w strukturze Norberta Santosa trafi do pierwszych rund w styczniu, co potwierdza szef struktury Saint-Pé de Bigorre.

opublikowany 16/12/2016 à 09:11

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Norma M30 na torze w styczniu

Oprócz Ligiera JS P3, ADESS-03 i innych Ginetta spełniających przepisy LM P3, Norma Auto Concept przygotowuje się do wypuszczenia na tor swojego zupełnie nowego M30. Podmiot Norberta Santosa wszedł w końcową fazę budowy pierwszego podwozia.

Dziesięć egzemplarzy początkowo opuści warsztaty w południowo-zachodniej Francji, zanim zostaną wysłane do pierwszych klientów. Harmonogram, który jednak został nieco przesunięty w stosunku do pierwotnego harmonogramu.

„W końcu będzie to styczeń, – podkreśla Norbert Santos. Musieliśmy uporać się ze zmianami regulacyjnymi związanymi z bezpieczeństwem pilotów. Nie było to zaplanowane i zmusiło nas do powtórzenia całej serii obliczeń w ciągu kilku tygodni. Dziś jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, jakie uzyskujemy w symulacjach.

Wszystkie wskaźniki są zielone. M30 będzie nie tylko jedyną LMP3 na rynku, która spełni nowe standardy bezpieczeństwa nałożone na nowe LMP2, ale będzie także jeszcze bardziej zaawansowana. To „opóźnienie” wzmocniło naszą determinację, aby wystawić na tor samochód, który chcemy, aby był od razu niezawodny i oczywiście bardzo wydajny.

To będzie. Mobilizacja personelu, ale także partnerów technicznych, którzy brali udział w projektowaniu P3, jest wyjątkowa. Owocem tej znacznej pracy będzie M30. »

Szef producenta z Saint-Pé de Bigorre (Pyrénées Atlantiques) również potwierdza, że ​​popyt wydaje się istnieć na wszystkich kontynentach. „Dziś mogę powiedzieć, że nie będziemy w stanie dostarczyć więcej niż piętnastu M30 przed rozpoczęciem sezonu europejskiego, mimo że popyt jest znacznie większy.

To także wybór, który sami sobie narzuciliśmy. W żadnym wypadku nie chcieliśmy poświęcać jakości gotowego produktu na rzecz ilości. Norma nigdy nie przedkładała głośności nad wydajność. Oczywiście może to spowodować utratę części sprzedaży, tylko w krótkim okresie, ale myślę, że w ciągu ostatnich 30 lat ten wybór operacyjny udowodnił, że mieliśmy rację.

Mogę po prostu dodać, że poza tym, co już ogłoszono, sprzedaliśmy M30 także do Stanów Zjednoczonych i innych zespołów w Europie. Tylko w ciągu ostatnich 10 dni trzy kolejne uznane europejskie zespoły złożyły zamówienia. Trwają zaawansowane dyskusje z innymi. W tym w Azji. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz