MissionH24 w peletonie Michelin Le Mans Cup

Wczoraj LMPH2G, prototyp elektryczno-wodorowy, drogi GreenGT i ACO, wziął udział w dwóch bezpłatnych sesjach treningowych przed Pucharem Michelin Le Mans.

opublikowany 21/09/2019 à 08:50

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

MissionH24 w peletonie Michelin Le Mans Cup

Rok później, po oficjalnej prezentacji tutaj, na Spa-Francorchamps, MissionH24 osiągnął nowy poziom na belgijskim torze. Wczoraj LMPH2G, prototyp elektryczno-wodorowy opracowany przez H24Racing, wziął udział w dwóch bezpłatnych sesjach treningowych Michelin Le Mans Cup w ramach 4-godzinnego wyścigu Spa-Francorchamps, przedostatniej rundy European Le Mans Series 2019.

Z tej okazji dwóch kierowców rozwojowych Olivier Lombard i Norman Nato przejechało dwadzieścia okrążeń, spośród 28 stałych zawodników biorących udział w mistrzostwach, a mianowicie dziesięciu GT3 i 18 LM P3. Pokonała zjeżdżalnię w Ardenach odpowiednio osiem i 12 razy rano i po południu, uzyskując najlepszy czas 2 minuty 33 cali 149, 14 cali od czasu referencyjnego najlepszego GT8.

Jednak marginesy do poprawy są kolosalne i niesprawiedliwe byłoby ocenianie potencjału samochodu tylko w tym momencie, zwłaszcza że osiągi nie były głównym celem jego pojawienia się. Nie, chodziło głównie o pokazanie społeczeństwu i władzom zadziwiającej „nomadycznej stacji tankowania” opracowanej przez Total i zdolnej do ładowania samochodu wodorem. Misja zakończona czterema wyjazdami do „pompy”.

Zespoły techniczne pod przewodnictwem Jean-François Webera wrócą teraz do pracy, jest wiele możliwości do zbadania i nie brakuje rozwiązań…

Więcej informacji o postępie projektu MissionH24 i otwarciu nowego centrum tankowania w Belgii można znaleźć w kolejnym numerze AUTOhebdo.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz