Rok później, po oficjalnej prezentacji tutaj, na Spa-Francorchamps, MissionH24 osiągnął nowy poziom na belgijskim torze. Wczoraj LMPH2G, prototyp elektryczno-wodorowy opracowany przez H24Racing, wziął udział w dwóch bezpłatnych sesjach treningowych Michelin Le Mans Cup w ramach 4-godzinnego wyścigu Spa-Francorchamps, przedostatniej rundy European Le Mans Series 2019.
Z tej okazji dwóch kierowców rozwojowych Olivier Lombard i Norman Nato przejechało dwadzieścia okrążeń, spośród 28 stałych zawodników biorących udział w mistrzostwach, a mianowicie dziesięciu GT3 i 18 LM P3. Pokonała zjeżdżalnię w Ardenach odpowiednio osiem i 12 razy rano i po południu, uzyskując najlepszy czas 2 minuty 33 cali 149, 14 cali od czasu referencyjnego najlepszego GT8.
Jednak marginesy do poprawy są kolosalne i niesprawiedliwe byłoby ocenianie potencjału samochodu tylko w tym momencie, zwłaszcza że osiągi nie były głównym celem jego pojawienia się. Nie, chodziło głównie o pokazanie społeczeństwu i władzom zadziwiającej „nomadycznej stacji tankowania” opracowanej przez Total i zdolnej do ładowania samochodu wodorem. Misja zakończona czterema wyjazdami do „pompy”.
Zespoły techniczne pod przewodnictwem Jean-François Webera wrócą teraz do pracy, jest wiele możliwości do zbadania i nie brakuje rozwiązań…
Więcej informacji o postępie projektu MissionH24 i otwarciu nowego centrum tankowania w Belgii można znaleźć w kolejnym numerze AUTOhebdo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)